furious schreef:Je oksels
Ik vind mijn benen al pijnlijk genoeg!
Jup, begin doet heel pijn. Bij mij ging het zelfs bloeden. Daarna gaat het echt steeds beter en je oksels zijn super zacht en je hoeft het dan 2-3 weken niet meer te doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
furious schreef:Je oksels
Ik vind mijn benen al pijnlijk genoeg!
furious schreef:Ik ben begonnen aan mijn oksel! Pijnlijk
Maar ik ga doorzetten lijkt mij toch wel ideaal van die gladde oksels.
furious schreef:Hebben jullie je oksel helemaal in een keer gedaan? Bij mij doet het op een gegeven moment echt te pijn.
ilona_89 schreef:furious schreef:Hebben jullie je oksel helemaal in een keer gedaan? Bij mij doet het op een gegeven moment echt te pijn.
ik had et in het begin ook, klein stukje, ff een pauze, omdat ik het gewoon niet kon lijden en daarna weer ff verder, en oefening baart kunstet gaat nu bijna pijnloos in 1x
RedPassion schreef:Ik vind het een martelwerktuig en ik ben toch echt niet kleinzerig. Heb het heel vaak geprobeerd, maar ik houd het voortaan bij waxen
pinuts schreef:wist je dat een haarzakje zich ongeveer 25x kan vervangen? daarna komt het niet meer terug..
Horsie72 schreef:heb alles geprobeerd (scheren - waxen - epileren - ontharingscreme) maar vond niks geweldig.
Afgezien van hier en daar pijn en/of een geiriteerde huid vond ik het een drama dat het er zo weer aan zat en het hele circus weer opnieuw begon.![]()
Heb daarom 3 jaar geleden mijn benen en oksels laten behandelen met licht en ben nu haarvrij op deze plaatsen![]()
Nooit meer scheren oid...'s zomers gewoon een korte broek of rok aan kunnen trekken, zonder me zorgen te maken of
ik niet eerst nog moet scheren
Horsie72 schreef:Mag ik heel onbeschoft vragen wat het koste en waar je het hebt laten doen, mij lijkt het ook wel wat!!![/quote]!!
Romytjuuh schreef:Edit, ik lees dus net dat bikinilijn en oksels erg pijnlijk is de eerste keer. Kan zelfs gaan bloeden, nou ik ben benieuwd