Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danicque_ schreef:Maar wat is dan het verschil tussen zo'n ding en een tampon? Ik bedoel, het is toch alleen maar onhandiger? Of zie ik dat verkeerd?
nikkiej_86 schreef:Ik heb gelukkig al geen last mer van men ongesteldheid sinds 3oktober 2007
Maar had altrijd tampons hoor, vond ik het beste
En tsjah softcup nooit gebruikt eigelijk.
dressagelady schreef:Tuurlijk niet, als je de pil doorslikt komt er toch uberhaupt geen eisprong meer?Of ben ik nu echt ondergeinformeerd?
Anthea schreef:Mijn huisarts zei dat ik eens in het halfjaar/jaar (kan even niet herinneren wat het was) ongesteld moest worden, maar dat het verder geen kwaad kan. En daar vertrouw ik eerder op.
Kir_Ples schreef:Als ik zo die verhalen hoor over Softcup dan denk ik laat maar...
Maar bij tampons voel ik me eigenlijk ook niet zo fijn, ik voel me dan altijd zo ongesteldomdat ik die tampon duidelijk voel zitten hoe ver ik hem er dan ook in druk, ik vind ze gewoon niet fijn.
Dus al een beetje op internet gekeken en ik zag dat er ook nog beppy's zijn, sponsen tampon en dat lijkt me dan wel weer fijn... Maar waar zijn die verkrijgbaar?