Mijn ogen doen vreemd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_June

Re: Mijn ogen doen vreemd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 22:40

Ik had exact hetzelfde en bij kwam het wss doordat ik allergisch ben voor een of andere boom.. Ik maakte mijn ogen een paar keer per dag goed schoon met gekookt (afgekoeld) water en probeerde NIET te wrijven. En homeopatische pilletjes van zo'n 'natuurwinkel'. Nu is het zo goed als weg, heb het alleen 's morgens nog een beetje als ik wakker word..

Heleen1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 22:53

Megamutsj schreef:
Ja ik heb oogdruppels, kijken of dat wilt helpen Ja
Bij mijn linkeroog, als ik schuin naar rechts kijk en me bovenste ooglid omhoog doe dan is het daar echt enorm rood. Als ik normaal rechtuit kijk valt het mee.. dan zie je aan de zijkanten alleen een beetje rood.
Word er een beetje gek van! Wil er zo snel mogelijk vanaf..

tja als je er echt zo snel mogelijk van af wil, zul je toch echt even tijd moeten maken om langs de HA te gaan. Sommige dingen moeten nu eenmaal af en toe. En ik kan me niet voorstellen dat ze je op stage niet even een uurtje of 2 de tijd geven om naar de HA te gaan met zoiets.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 23:17

vergis je je ook niet in de makeup en ga even speuren, ik heb dit een paar jaar geleden ook gehad, had altijd dezelfde mascara, ik bleef last van mijn ogen houden, mn ooglid die pijn deed als ik aan mn wimpers zat en tranende en stekende ogen.

Een jaar later kwamen ze er pas achter dat er in de mascara een slechte bacterie zat, ik kon terug naar de winkel om mijn 4 euro op te halen...

Nu jaren later heb ik altijd nog last van mn ogen, koop heel erg veel nieuwe mascara's omdat je het gewoon nooit weet met makeup.
zou het wel even controleren als ik jou was

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 23:31

Heb je de oogdruppels van de huisarts gekregen? Dan is het een kwestie van braaf druppelen en afwachten. Het kan even duren, ik ben nu een week verder, het is duidelijk aan het verbeteren maar zo te zien duurt het nog wel een weekje.
Als het niet van de huisarts is maar van de drogist of zo dan toch echt een afspraak maken! Ik kreeg van mijn werk ook vrij om even te laten controleren. Je zit er veel langer mee en je hebt kans op oogschade naarmate een ontsteking langer door kan gaan. Ik heb van de huisarts druppels met antibiotica gehad. Ik neem aan dat er verschillende soorten bacterieën mogelijk zijn met ook weer verschillende soorten druppels. Niet zelf wat gaan uitproberen! Je ogen zijn te kostbaar....