Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:Ik heb het ook gehad.
Schijnbaar waren de hulpstoffen wel anders, want ik ben er goed misselijk van geweest. Sindsdien vraag ik om de "echte" microginon en krijg ik die ook mee.
Mijn verzekering vergoedt dat gewoon (heb een "royaal" pakket) maar als ze dat niet meer zouden doen, zou ik het wel uit eigen zak betalen.
Snoevie schreef:het zijn geen neppe medicijnen hoor.
de werkzame stof heeft een exact gelijke verhouding,dat dat verschilt klopt dus niet,wat anders kán zijn is een hulpstof.
overigens,de stediril30 en microgynon30 zijn zelfs qua hulpstoffen exact gelijk.
als je niet goed reageert op bepaalde hulpstoffen,kan het zijn dat je dat met andere dingen ook hebt.
Snoevie schreef:nouja goed wat de dokter zegt is natuurlijk waar.
ik zal het eens navragen aan de apotheker morgen,want dat mag nl absoluut niet,dat er verschillen in de werkzame stof zitten.
nou iig om het echt zeker te weten zou er een onderzoek naar die tabletjes moeten komen,want er mag geen verschil in zitten.
heeft je arts het getest bij je om tot die conclusie te komen?(gewoon nieuwsgierigheid hoor)
Snoevie schreef:uhh ik werk zelf bij de apotheek?
ik verzin geen onzin hoor,zoal ik zei ik zal het eens navragen.
en bij sommige mensen is alleen het idee van het vervangen al genoeg om klachten te krijgen.
dat is niet erg,want je klachten blijven,maar het ligt niet altijd aan de pil.
bij ons mogen de mensen zelf bepalen,al leg ik wel uit waarom bepaalde dingen gewijzigd worden.