Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeniseES schreef:veet vind ik persoonlijk een hele goeieik heb ook het idee dat de haren langer wegblijven (bij scheren heb ik ook dezelfde avond alweer stoppeltjes...) ook heerlijk pijnloos (het stinkt alleen
)
DeniseES schreef:@ma_rie_tje; het is toch juist pijnlijker als iemand anders het doet![]()
(kietel jezelf is en laat een ander je eens kietelen, hetzelfde geldt voor knijpen of weet ik veel wat
)
Aims schreef:En ook ik zet even een stipjeblijf wachten op de gouden tip!
ma_rie_tje schreef:DeniseES schreef:@ma_rie_tje; het is toch juist pijnlijker als iemand anders het doet![]()
(kietel jezelf is en laat een ander je eens kietelen, hetzelfde geldt voor knijpen of weet ik veel wat
)
Juist niet... Het gaat om de snelheid van het trekken.
Als je het zelf doet doe je het langzamer, en als het pijn doet nog langzamer. Een ander trekt het sneller, simpelweg omdat hij/zij het niet voelt (tenzij het een sadist is...)
Als iemand weet hoe te trekken doet het het minste pijn
SuuZzel schreef:Aims schreef:En ook ik zet even een stipjeblijf wachten op de gouden tip!
Moet ik hem nog een keer herhalen?![]()
SuuZzel schreef:Aims schreef:En ook ik zet even een stipjeblijf wachten op de gouden tip!
Aims schreef:SuuZzel schreef:
Ik heb het hele topic door gelezen en heb nog steeds niet hét gevonden hoor
LiSSy schreef:MariekeVol schreef:Harsen...De pijn valt reuze mee en je kan weer een paar weekjes verder.
Of epileren met een epileer-apparaat
harsen lijkt mij toch weldegelijk zeer doen bij de bikinilijn! heb ooit mijn benen geharst en dat deed al vreselijk zeer...
rijoyco schreef:Ik wil de mijne ook nog wel een keer herhalen hoor
Aims schreef:rijoyco schreef:Ik wil de mijne ook nog wel een keer herhalen hoor
Ik heb idd over die van jou heen gelezenheb je het trouwens nog een keer geprobeerd?
Brnc schreef:Waar koop je van die hars geval en al die spul