Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juul schreef:Myukii schreef:
Dat zei een vriendin van mij ook, maar dat is écht niet goed hoor!Daar wordt ie niet betrouwbaarder van, haha! Maar als je hem 4 dagen achter elkaar vergeet, is dat voor je lichaam toch gewoon een stopweek en ben je toch allang ongesteld voordat je ze op de 5e dag allemaal achter elkaar kan slikken?
Ik word pas na 5 dagen ongesteld meestal in m'n stopweek. Maar afgezien van dat, wat moet ik dan? Steeds weer een stopweek als ik dat pokkeding weer eens te vaak vergeten ben?
Misser schreef:4 pillen tegelijk?? Ik ging na 2 tegelijk vaak al over m'n nek... Kon echt niet tegen teveel hormonen in 1x.
Sorry dat ik het zeg, maar vind het nogal slordig om zo met je pil om te gaan. Neem aan dat je niet op een kind zit te wachten?
Storm76 schreef:Is ook echt een aanrader [naam], het zetten is een beetje lastig en het is een fabel dat je eerst een kind moet hebben gehad. Maar de 'pijn' is het meer dan waard!!
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je kan altijd eens vragen bij je huisarts of jij ook een spiraaltje kan hebben, imo heeft het alleen maar voordelen. Je word er niet dikker van omdat het tot 100 keer minder hormonen heeft dan de pil, je hebt geen bijwerkingen meer zoals bij de pil en je word weinig tot niet meer ongesteld.
Storm76 schreef:Waarom zijn ze ertegen?
Mijn ouders zouden liever een goed werkend anticonceptie middel zien dan dat ik 4 dagen de pil vergeet...
Storm76 schreef:Is ook echt een aanrader Juul, het zetten is een beetje lastig en het is een fabel dat je eerst een kind moet hebben gehad. Maar de 'pijn' is het meer dan waard!!
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je kan altijd eens vragen bij je huisarts of jij ook een spiraaltje kan hebben, imo heeft het alleen maar voordelen. Je word er niet dikker van omdat het tot 100 keer minder hormonen heeft dan de pil, je hebt geen bijwerkingen meer zoals bij de pil en je word weinig tot niet meer ongesteld.
Myukii schreef:als je hem na je stopweek gewoon weer goed slikt is hij 100% betrouwbaar. of nouja, net zo betrouwbaar als hij hoort te zijn dan..
Storm76 schreef:Pop, mijn ha raadde me juist een spiraaltje aan omdat ik niet goed tegen de pil kan en omdat ik over 2 jaar kinderen wil, na het uithalen ben ik dan direct vruchtbaar.