als ik bij de paarden ben geweest of make up aanhad: goed insmeren met reiningsmelk, dan afhalen met water, dan tonic erop(beide nivea) en dan dagcreme. En als ik lui ben en nie te vuil een reinigingdoekje.
Nu eigelijk niks ik ga onder de douche en haal me make up er af met shampoo werkt prima. Maar als ik iets zie wat me niet zind (wat ik bijna nooit heb) Gebruik ik pure zone van loreal. Eerst een Gel voor onder de douche dan topic en daarna een dagcreme. Alles van het zelfde merk. Je voelt het gewoon werken die tonic prikt soms gewoon als je het lang niet hebt gebruikt. Maar daarna voelt het echt super schoon en fris aan!
En krijg vaak te horen wat heb jij een mooie huid Dus het doet zijn werk goed. Maar je betaalt voor die 3 flesjes zo al 40 euro als het niet meer is. Maar het werk zo ontiegelijk goed! En je doet er ook lang mee.
Eerst gebruikte ik het elke dag als ik wel eens last had van puisjes ofzo. Maar dat was binnen no time weg. Daarna ben ik eigelijk gestopt en heb er echt NOOIT meer last van. Dus dit is wel een aanrader maar het is ook gewoon super lekker spul. En het werkt gewoon en je voelt het werke dat is nog mooier
Voor het slapen haal ik mijn make-up met watjes eraf. Eerst gebruik ik reinigingscreme en daarna doe ik tonic op mijn huid. Soms doe ik er ook nog een beetje Teethree op, dit doodt bacterien.
Ik gebruikte eerst de rozen lijn van Hauschka,nu de amandel lijn van Weleda. "s avonds met de gezichtsolie(1 drup)mijn oogmake up eraf,vervolgens met de reinigingsmelk mijn gezicht reinigen. Dan weer een drup van de olie verdelen over mijn handen en zacht inkloppen. 's morgens weer reinigen met de reinigingsmelk,of soms met zeepvrije babywasgel en daarna de hydraterende amandel creme erop.
Wat wast iedereen actief hun gezicht met allemaal middeltjes zeg! Ik douche elke avond, dus dat betekend elke avond met een washandje over m'n gezicht.. En mocht het heel droog zijn dan smeer ik er een creme op.. M'n zusje is wel erg actief met haar gezicht 2x per dag te wassen, regelmatig te scrubben en in te smeren met cremes enzo. Als ik dit ga doen word mijn huid echt megadroog, zelfs als ik er een creme voor een droge huid op smeer. Dus voor mij maar gewoon met water .
omdat ik een hele droge en supergevoelige huid heb kan ik maar weinig middeltjes hebben, mascara smelt ik er als het ware af met warm water en dan doe ik met mijn handen mijn gezicht schoonmaken, dan heb ik de reinigingslotion van Lancome. Die is echt super en altijd elke avond Ja daar komt ie............ UIERZALF! die van bogena die is super dik. En nou heb ik elke dag een perzikhuidje.
Bedankt voor alle reacties. Ik heb nu iets van garnier gekocht, garnier pure wasgel, dat zuivert de porien. Vooral nu in de zomer met al dat stof van de bak enzo voel ik me 's avonds niet zo fris, na een dag op stal. Heeft iemand ervaring met dit product ?
Ik douch elke dag en dan doe gebruik ik of een creme of een scurb (ik scrub zo'n 2-3 keer per week). Dat doe ik gewoon tijdens het douchen en haal dan ook meteen mijn make-up ermee eraf. S'avonds voor ik naar bed ga haal ik mijn make up af en ga ik met een tonic soort spul ff snel erover heen (omdat ik dus al onder de douch gereinigd heb) en dan doe ik wat nachtcremem op Ik slaap ook nooit met make-up.
Ik ook niet, soms wil ik het nog wel eens vergeten als ik uit ben geweest ofzo.. Maar dat merk ik direct de volgende dag, dan heb ik gelijk allemaal bultjes op mn huid enzo, echt vervelend.
Ik had ook vaak moeite met mascara,vooral 's morgens toch nog zwarte vegen onder mijn ogen. Ik heb van weleda amandel gezichtsolie,1 drupje op een watje,zachtjes over je ogen wrijven en het smelt er gewoon af. Ik heb geloof ik bijna alles al weleens geprobeerd,was altijd huiverig van olie(want..lenzen),maar dit werkt perfect. En geen viezig vettig laagje erop!
ik heb savond's en sochtend's altijd hetzelfde ritueel wassen met face wash, ogen extra reinignen met make-up remover, gezicht afdoen met tonic en dag of nacht creme op en af en toe eens een scrubje...
's Ochtends stap ik uit bed, plens ik wat water in m'n gezicht en maak ik me op, verder niks 's Avonds haal ik m'n make-up er af met in lotion gedrenkte wattenschijfjes van de Etos (superfijn, al werkt de olie beter), plens ik weer water in m'n gezicht, en klaar. Ik doe bijna nooit zo moeilijk met cremepjes en wasjes
Het licht er aan of ik veel puistjes/ vette huid heb, of minder.. Over het algemeen was ik sochtens alleen met koud water mn gezicht, en evt. een beetje creme als het erg droog aanvoelt. Sàvonds altijd wassen met gezichtsschuim (weet niet hoe het heet:+ ) en dan mn bed in.. Ik wil graag een nachtcreme en dagcreme, maar ik krijg er altijd puistjes van.. Weet iemand goede dag/nacht creme die echt niet vettig is?
Ik doe alleen 's avonds mijn gezicht reinigen. Make-up haal ik er eerst af met make-up remover. Daarna doe ik reinigingsmelk in mijn gezicht en verwijder het daarna met een vochtig doekje.