lonneke schreef:het gaat er juist om dat ik door de vele en heftige bloedingen continu een ijzertekort heb. ik ben 3 van de 4 weken per maand ongesteld en dat is natuurlijk geen pretje. en het is ook niet goed voor je lichaam. als een spiraaltje een optie was geweest had de arts dat wel gezegd. maar het siraaltje heeft ook bijwerkingen en kan ook leidng tot een infectie. het is dus nog niet beslist wat er gaat gebeuren, de arts moest het met een collega overleggen, maar ik probeer voor mezelf opheldering te krijgen over de bijwerkingen van het verwijderen van je baarmoeder. vandaar dit topic
dat ligt er ook aan hoe deze verwijdert word.
bij veel vrouwen kan het onderlangs,en daar schijn je sneller van te genezen dat via een snede in de buik.
al moet ik zeggen [ ik heb het via de buik gehad]dat het achteraf erg meegevallen is , de eerste week is het ergst
de darmen die goed gaan liggen en het poepen gaat moeilijk en is pijnlijk
helaas heb ik op mijn buik een strook waar bijna geen gevoel zit maar wel jeukt,maar dat stelt eigenlijk niets voor vergeleken met de klachten waar ik ong 8 jr mee gelopen heb
en dat incontinentie probleem was vervelend maar ook binnen een paar weken opgelost.
ik ben nog steeds dolblij dat het zooitje eruit is