niet superdun te worden, maar een fijn figuurtje zonder dat ik op hoef te letten wat ik aantrek omdat
je anders al mijn rollen ziet zou wel fijn zijn hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tellie schreef:Die schurende benen vind ik nog niet eens het ergste. Dat drilvet, dáár wil ik vanaf.
Amanda_T schreef:Zullen we anders een gezellig Huiskamer topic maken? Dan kunnen we elkaar "helpen" en zorgen dat we allemaal doorzetten. Het voelt op dit moment ook echt frustrerend, het is lekker weer, je wil naar het strand, maar je durft niet..Hebben jullie ook straie, ik wel op mijn onderrug voornamelijk, doordat ik van die periodes had, waardoor ik elke keer gigantisch aankwam..Is trouwens heel fijn om al jullie reacties te lezen, voel me nu soms regelmatig eenzaam omdat ik vrijwel de enigste ben hier die zich bezig houd met afvallen.
@ Tellie, ik snoep ook nog wel een beetje hoor, je hoeft ook echt geen lekkere dingen te laten staan, als je er maar rekening mee houd. Dus als je 's avonds een verjaardag hebt gehad, de volgende dag dat lekkere koekje laten liggen, of als je je zelf echt kapot hebt gewerkt, toch gewoon een lekker ijsje pakken al je thuis komt, als beloning..Als het alleen maar konijnenvoer zou zijn, denk ik niet dat ik het vol zou kunnen houden. Maar op deze manier is het goed te doen!
Miemserik schreef:Dat is ook vreselijk ja, maar als ik naar het strand ben geweest (lees zonnebrand+schurend zand) en ik heb een rokje of een broek met een laag kruis is het echt een hel om een stukje te lopen
Tellie schreef:Miemserik schreef:Dat is ook vreselijk ja, maar als ik naar het strand ben geweest (lees zonnebrand+schurend zand) en ik heb een rokje of een broek met een laag kruis is het echt een hel om een stukje te lopen
Kwestie van even het zand afspoelen.
dingetje schreef:Wat goed zeg.
Ik ben ook bezig met afvallen. Al een hele poos eigenlijk. In het begin wilde het helemaal niet. Ik kwam zelfs een kilo aan. Ik volgde Sonja maar sportte niet.
Nu gaat het beter en ben 4 kilo kwijt. Ik ben van 66 kilo naar 62 gegaan. Nog 4 kilo en ik zit op mijn streefgewicht. Ik moet er wel even bij zeggen dat ik dus maar 1.60 m. lang ben.
Ik eet gewoon ontbijt, lunch en avondeten en meer niet. Geen tussendoortjes meer en ik ben meer gaan sporten.
Amanda_T schreef:Kom kom, laten we het gezellig houden! Maar ik ben dus gelukkig niet de enigste..Als ik daar dan in de sportschool sta te zwoegen en af sta te zien, heb ik altijd het gevoel dat iedereen me aankijkt, zo van ow, zie die dikkerd daar afzien!
Broeken is bij mij ook een ramp met warm weer enz, rokjes helemaal omdat ik dan mijn benen tot bloedens toe open schuur. Elke keer maar nieuwe broeken kopen, want na 3 maanden zijn ze afgeschreven, omdat het kruis volledig door is gesleten. Baal er nu ook gewoon van dat ik niet mag sporten ivm. de behandeling van de osteopaat......Maarja nog een paar daagjes en dan kunnen we er weer tegenaan!
Ik betaal trouwens €46,- per maand voor onbeperkt sporten, maar dat was wel de beste en dichtbijzijnste sportschool hier in de buurt...
*knauwt ondertussen lekker verder aan de paprika!*
Misterylady schreef:Amanda_T schreef:Kom kom, laten we het gezellig houden! Maar ik ben dus gelukkig niet de enigste..Als ik daar dan in de sportschool sta te zwoegen en af sta te zien, heb ik altijd het gevoel dat iedereen me aankijkt, zo van ow, zie die dikkerd daar afzien!
Broeken is bij mij ook een ramp met warm weer enz, rokjes helemaal omdat ik dan mijn benen tot bloedens toe open schuur. Elke keer maar nieuwe broeken kopen, want na 3 maanden zijn ze afgeschreven, omdat het kruis volledig door is gesleten. Baal er nu ook gewoon van dat ik niet mag sporten ivm. de behandeling van de osteopaat......Maarja nog een paar daagjes en dan kunnen we er weer tegenaan!
Ik betaal trouwens €46,- per maand voor onbeperkt sporten, maar dat was wel de beste en dichtbijzijnste sportschool hier in de buurt...
*knauwt ondertussen lekker verder aan de paprika!*
Dat valt nog mee, € 46,= per maand voor onbeperkt sporten. Ik betaal helaas heel wat meer.
Ik voel me ook net als jij in de sportschool. Probeer nu meestal op tijdstippen te gaan dat het of niet zo druk of wanneer er meer oudere mensen zijn (die letten daar niet zo op)
Rafarta schreef:Sonja Bakker is ook gewoon butt.
Ik volg niet echt een dieet, ik eet gewoon gezond, denk ik. Het is wel moeilijk, ik woon samen met een kerel die zakken chips en bakken macaroni naar binnen schuift alsof het niks is en dan kom ik met mijn kleine bordje pasta en tomaatjes tussendoor.
dingetje schreef:Mijn dieet is samengesteld door een dietist op doktersadvies, omdat ik moest gaan lijnen door gezondheidsklachten,vandaar. Ik kwam door bijv. Sonja alleen maar aan. Heel vervelend.