Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrittKitt schreef:antitranspirant deo er op spuiten?
BiatCh_ schreef:Nu was ik vanmiddag lekker de stal aan het mesten en daarna lekker gereden enzo maar dan voel ik het gewoon druppen daartussen.echt zo irirant he !! en soms met beugels dan is het helemaal rode plekken eronder.
Wat doen jullie met zwetende tieten? het voelt ook helemaal warm daartussen.erg vervelend
Is dit alleen met een grotere cup?of hebben mensen met kleine cups erook problemen mee met dit weer?ik wou soms dat ik echt een a cup had.Wat doen jullie ertegen? als het schraal is doe ik er savonds creme onder.
Claudienee schreef:Ik heb het ook, dat het dan helemaal warm en plakkerig word..
Ook als je naar stal geweest bent, trek je thuis je shirt uit en zitten er allemaal verdwaalde paardenharen vastgeplakt
SuperSmurf schreef:Claudienee schreef:Ik heb het ook, dat het dan helemaal warm en plakkerig word..
Ook als je naar stal geweest bent, trek je thuis je shirt uit en zitten er allemaal verdwaalde paardenharen vastgeplakt
Haha ja dat ken ik ook wel ja! Echt zwetende tieten heb ik niet gelukkig, wel een beetje. Als het echt warm is zweet ik enorm tussen mijn tieten, maar dat zie je gelukig nooit in mijn truitjes of zo!Maar die haren.. Ben blij als ze straks helemaal klaar zijn met verharen. Al die haren overal!
Ilse schreef:Mijn moeder stopt altijd in de zomer een tissue onder haar bh, daar precies tussen je borsten
Werkt trouwens wel, je moet alleen een niet te laat uitgesneden truitje aantrekken