erg zwetenden tieten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

oOoKellyoOo

Re: erg zwetenden tieten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 16:44

Heb er ook veel last van heb een d cub dus dat gaat van allekanten plakken, af en toe stop ik de tuinslang ertussen, lekker af koelen en verfrissen, intresseert me niet wat andere ervan denken. Maar ik voel me dan lekker verfrist

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 16:48

ROFL zal er idd errug charmant uitzien!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 16:50

Ik heb er ook last van, met name als ik mijn (zeer goed aansluitende) sportbh aan heb (en dan dus ook iets actiever ben dan gemiddeld).
Ik draag altijd bh's met beugels tenzij ik ga sporten, maar heb nooit last van de beugels. Tenminste, niet wanneer ik een goed passende bh aan heb. Ik heb er een paar in de la liggen die niet helemaal super passen en dan gaan de beugels dus wel irriteren.

BrittKitt schreef:
antitranspirant deo er op spuiten? Haha!

Dat doe ik dus af en toe, het lost het vochtprobleem niet helemaal op, maar ik voel me er wel een stuk frisser door.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 16:52

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 16:54

Gelukkig geen last van met mijn A-cupje! Haha!
Een oplossing zou ik ook zo niet weten. Een katoenen BH is in ieder geval wel beter als bijv. een satijnen, maar verder...

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 16:58

Gewoon een beetje deo helpt al!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:07

Mijn moeder stopt altijd in de zomer een tissue onder haar bh, daar precies tussen je borsten *LOL*
Werkt trouwens wel, je moet alleen een niet te laat uitgesneden truitje aantrekken Knipoog

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:07

ik heb er ook vaak last van hoor er tussen en er onder. ja doe er niet zoveel aan, soms even weg vegen en spagettie topje aan. Deo's erop spuiten lijkt me niet zo handig aangezien ik ook al een vlek heb van parfum daar in combinatie met de zon. Dus ben bang dat je dat ook van deo's kan krijgen.
talkpoeder is idd wel een heel goed idee. of een antitransparant cremé?

Borstkanker van bh's is trouwens echt gewoon een fabeltje. Ik weet hoe het ontstaat en dat heeft echt niks met bh's te maken en het kan er ook niet aan mee helpen. We kregen de uitleg op school en die man heeft jaren lang onderzoeken gedaan naar borstkanker dus die zal het wel weten.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:10

Ik zat al even raar naar de titel te kijken.. Clown
Maar ik heb een kleine B cup, dus nergens last van. Haha!

(hihi die google ads zijn zo grappig onderaan de pagina. Haha! )
Laatst bijgewerkt door Mayflower_ op 07-05-08 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

just_bassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:16

ow jah als ik zomers heb gereden en ik heb dan een strak truitje aan dan lijkt het net of mn borsten zijn leeg gelopen Tong uitsteken
dan loopt het zweet van tepel hoogte tot aan de rand van de rijbroek haha ziet er niet erg charmant uit! Bloos

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:17

Helaas kan ik het ook, daarom loop ik van de zomer meestal in bikintops.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:24

Ik doe er altijd babypoeder tussen en onder, werkt prima!!
En ruikt nog lekker ook (van zwitsal Haha! )

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 17:26

Ik heb het ook, dat het dan helemaal warm en plakkerig word..
Ook als je naar stal geweest bent, trek je thuis je shirt uit en zitten er allemaal verdwaalde paardenharen vastgeplakt Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 18:23

O wat een nonsense van die beugels zeg is ooit een HOAX geweest net als deo....Ik moet er niet aan denken hoor helemaal geen beugel, vrezelijk.
Ik heb gek genoeg geen last van zweet tieten, alleen als ik ga paardrijden, dan is mn BH altijd zijknat, ook in de winter dus niet seisoensgebonden.
Denk dat ik van geluk mag spreken als ik de verhalen hier zo hoor.

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 18:24

Ik heb het ook wel snel. Maar ik vind het eerlijk gezegd niet irritant. (C cup) Vind het onder mijn armen veel erger.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 18:27

Ik heb daar ook vreselijk veel last van Haha! Vreselijk.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 18:35

talkpoeder houdt de huid idd goed droog en is veel gezonder dan anti transpirant..

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 18:37

BiatCh_ schreef:
Nu was ik vanmiddag lekker de stal aan het mesten en daarna lekker gereden enzo maar dan voel ik het gewoon druppen daartussen.echt zo irirant he !! en soms met beugels dan is het helemaal rode plekken eronder.
Wat doen jullie met zwetende tieten? het voelt ook helemaal warm daartussen.erg vervelend
Is dit alleen met een grotere cup?of hebben mensen met kleine cups erook problemen mee met dit weer?ik wou soms dat ik echt een a cup had.Wat doen jullie ertegen? als het schraal is doe ik er savonds creme onder.

ruilen? Sigaar Knipoog

ik heb er dus geen last van Knipoog

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 20:23

Claudienee schreef:
Ook als je naar stal geweest bent, trek je thuis je shirt uit en zitten er allemaal verdwaalde paardenharen vastgeplakt Clown

Haha ja dat ken ik ook wel ja! Echt zwetende tieten heb ik niet gelukkig, wel een beetje. Als het echt warm is zweet ik enorm tussen mijn tieten, maar dat zie je gelukig nooit in mijn truitjes of zo! Haha! Maar die haren.. Ben blij als ze straks helemaal klaar zijn met verharen. Al die haren overal!

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 22:57

SuperSmurf schreef:
Claudienee schreef:

Haha ja dat ken ik ook wel ja! Echt zwetende tieten heb ik niet gelukkig, wel een beetje. Als het echt warm is zweet ik enorm tussen mijn tieten, maar dat zie je gelukig nooit in mijn truitjes of zo! Haha! Maar die haren.. Ben blij als ze straks helemaal klaar zijn met verharen. Al die haren overal!

Haha, inderdaad!
En die vind je daarna nog overal natuurlijk, het blijft aan je shirtje en je BH plakken en die gaan de wasmand in waarna alles onder zit Clown

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 23:01

Inlegkruisje er tussen doen Clown

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 23:10

Ilse schreef:
Mijn moeder stopt altijd in de zomer een tissue onder haar bh, daar precies tussen je borsten *LOL*
Werkt trouwens wel, je moet alleen een niet te laat uitgesneden truitje aantrekken Knipoog

Dat doe ik dus ook! Af en toe wisselen, en dan hou ik het redelijk droog. Maar ook ònder de boobs heb ik altijd natte plekken... Heel charmant maar ja, denk maar zo: je bent niet de enige Haha!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 01:11

Nooit last van gelukkig, maar dat zal wel komen door mijn ienimini boobies Haha!

rosanne1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 01:18

ik heb daar ontzettend veel last van!
als ik in de zomer naar het strand ga, loopt er bijna zo'n straaltje zweet tussen mijn borsten door.
heel irritant!
heb het idd ook altijd bij topjes, dat ik daar gewoon zweetdruppeltjes heb zitten.
gewoon even blazen.. Tong uitsteken

groompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 01:35

Ja een heel bekend probleem en vooral als je toch in die hete zon aan de gang moet. Nu kreeg ik eens van een oudere dame de tip om mijn bh over een katoenen hemdje (wel katoen hoor want synthetisch gaat juist schuren)of topje aan te trekken en echt het helpt Bloos Het voorkomt schuur plekken(smet plekken) en vooral dat je die stalen niet meer voelt lopen want alles gaat dan in het hemdje zitten. Nu hoor ik je denken dan krijg je toch een nat plak hemd maar dat valt reuze mee voelt in ieder geval heel wat beter dan zonder hemd. En z'n hemdje is echt niet veel warmer hoor omdat het van katoen is,en vroeger was het normaal vertelde zij dat de vrouwen dit zo doen zeker als ze op het land moesten helpen. Kan het zeker aanraden om eens te proberen.