sronnie schreef:Aline_17 schreef:Kun je nog paardrijden?
Ik probeer wel positief te blijven, maar ik wordt negatief als het mensen geen reed kan schelen, en ze er geen rekening mee houden
Persoonlijk denk ik ook dat je die instelling moet veranderen, mensen zijn niet verplicht om naar jou toe rekening te houden.
Zelf heb ik een aantal dingen bij elkaar maar ik verwacht nooit dat mensen daar rekening mee houden, het is mijn lichaam wat niet functioneert en daarbij dus ook mijn probleem.
Ja het is fijn als vrienden bijv. wat rustiger lopen als het niet gaat, maar het verwachten van ze?
idd, dat heb ik ook.
Ik heb ook genoeg mankementen en pijn. Verwacht ook niet dat mensen daar altijd rekening mee houden. Ik geef van te voren aan wat ik wel en niet kan en of ze me mee willen hebben bijv. Als we gaan, dan geef ik op die momenten ook aan als ze bijv te snel lopen. Kan mij goed voorstellen dat wanneer je geen pijn heb, je dat ook niet voor kunt stellen en steeds rekening houdt met die persoon. Ik ga ook alleen mee als ik zelf weet dat ik hen niet heel veel last kan bezorgen.