Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mareska schreef:Een vriendin van mij heeft dat ook, smeert zich in met factor 50 sunblock maar dat wil ook niet helpen..
Nu heeft ze een zonnebrandcreme uit Australië, factor 30, iets met banaangeur en -kleur, en die werkt super goed. Helaas zijn die niet in NL te verkrijgen..
Karanto schreef:Ik moet overigens zeggen dat ik deze winter ook een aantal keer onder de zonnebank ben geweest, maar toch ben ik bij het eerste zonnetje weer verbrand. Moet overigens zeggen dat mijn buik op een of andere manier super bruin is, terwijl de rest dat niet is. Rare, rare buik, die verbrand ook gewoon nooit xD.
RedPassion schreef:Ik vraag me trouwens af waarom iedereen zo graag bruin wil worden?
chitra schreef:RedPassion schreef:Ik vraag me trouwens af waarom iedereen zo graag bruin wil worden?
Voor mij is dat omdat ik altijd lijktbleek zie.. Met een beetje kleur zie ik er gewoon veel gezonder uit!!
Karin schreef:Ik ook. Een beetje kleur heb ik graag, zeker na de winter. Bruin hoeft van mij niet zo.
vikki schreef:Mareska schreef:Een vriendin van mij heeft dat ook, smeert zich in met factor 50 sunblock maar dat wil ook niet helpen..
Nu heeft ze een zonnebrandcreme uit Australië, factor 30, iets met banaangeur en -kleur, en die werkt super goed. Helaas zijn die niet in NL te verkrijgen..
Zou je misschien willen vragen welk merk dat precies is? Mijn vriend is een Aussie en we mogen weer laten weten of er nog iets is dat we willen hebben uit Australie voor in het volgende "care package" van zijn zusje...