Nuvaring, ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SillyBJarig

Re: Nuvaring, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 18:29

mijn libido is ook stukken verbeterd, en geen zware winterdepressies incl huilbuien gehad.
Ik voel hem soms wel zitten, dan zit hij wat ver naar beneden zegmaar. Even een duwtje geven en alles is weer ok. Zelfde als een tampon eigenlijk

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 22:29

Kun je gewoon bellen naar de huisarts of moet je echt langs gaan? Ik heb er al vaker over zitten denken, want de pil vergeet ik nogal makkelijk en nu ik hier al die positieve reacties lees wil ik het toch eens gaan proberen.

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 22:37

Ik ben er ook tevreden over. Ik reageer heftig op hormonen en hoewel het met de Nuvaring niet over is, is het wel een stuk minder. En het is handig dat je hem niet kunt vergeten. Ik heb via de site een zandlopertje besteld dat in de gaten houdt hoe ver je bent. Het klokje voor op de computer, wat eerder in dit topic genoemd werd, kan ik niet vinden op de site.

Mijn huisarts twijfelde eerst of de nuvaring wat voor mij was, ze zei dat het bij mij nog wel eens moeilijk in te brengen zou zijn. Ik vond dat onzin, want ik krijg ook zonder problemen tampons naar binnen. Ik heb dan ook nooit problemen gehad, het is nog makkelijker dan een tampon en ik voel hem nooit zitten...

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 22:43

Goh, en nu vind ik dat klokje toevallig toch nog Nagelbijten / Gniffelen

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 22:46

nuvatime heet dat ding. ik vind het erg makkelijk.
ben al een tijdje te laks om m'n sms dienst weer opnieuw aan te vragen, geloof dat dat ieder jaar moet

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 08:32

Het is makkelijk omdat je niet elke dag met de pil in de weer hoeft. Maar betreft hormonen en hun aanslag op je lichaam merk ik dus echt geen verschil. Houd je daar dus niet aan vast, want dat hoeft dus echt niet zo te zijn..

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:04

Ik heb ook de nuvaring geprobeerd maar ben er na twee maanden weer mee gestopt. Met de gebruikelijke pil heb ik altijd al veel last van een lage bloeddruk en hevige misselijkheid. Dacht dat dit met de nuvaring (gezien de mindere mate van hormoonafgifte) minder zou worden, maar helaas. Verder ben ik gedurende het gebruik van de Nuvaring aaneengesloten ongesteld geweest. Heel vreemd en leek me niet helemaal de bedoeling. Meer mensen dit gehad?

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 14:33