Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:je handen kan je wassen he
Chiqa schreef:Tevens vind ik tampons inbrengen smerig.
Jolliegirl schreef:ik gebruikte het eerder wel, was nooit heel erg.
nu slik ik gewoon door, dus heb van die hele bende maar 1x in de 3 maand last.
mensen roepen wel zo hard over MV, maar..
Stank... veroorzaak je zelf.. optijd verschonen en je wassen!
soppen... nog nooit iets van gemerkt.. optijd verschonen! voor het rijden bijv.
plakken... óók optijd verschonen
met warm weer broeierig... ook nooit wat van gemerkt...
maar heb van al die troep geen last meer
Chiqa schreef:Sabbientje schreef:dan ben ik een van de weinige die maandverband gebruikt geloof ik.
Ik vind tampons maar hele enge dingen en ik gebruik ze eigenlijk sporadisch. (enkele keer in de zomer met zwemmen ofzo)
ik vind maandverband niet ruiken, plakken of schuren.
Het ligt er wel aan welk merk je hebt, maar degene die ik gebruik (always) vind ik het prettigst.
Ben het met je eens ik gebruik ook maandverband omdat ik tampons en schimmel bij mij samengaan.....Sinds ik maandverband gebruik heb ik nooit geen last meer.
Tevens vind ik tampons inbrengen smerig.
xKatleentjex schreef:En dat van stank en plakken etc snap ik ook niet, of ik heb gewoon supermaandverband
Qimm schreef:elke 5 uur uit bed, hoe lang slaap jij dan?
iloveyah87 schreef:Ik lek niet door snachts hoor? En ik gebruik gewoon de ob normaal..
xRosa schreef:Ik vind tampons zo eng omdat het van binnen zit.Het zit gewoon niet lekker en je moet veel moeite doen om ze goed in te brengen. Daarbij doet het ongelofelijk veel pijn om ze uit te trekken.
Cindyrella schreef:. Trouwens je verliest maar in toaal een koffiekopje bloed in 5 tot 7 dagen. Dus dat is niet zo gek veel, als je regelmatig verschoont kun je eigenlijk gewoon niet soppen!
_lies_ schreef:Als je tampons goed inbrengt voel je er (haast) niks van hoor!
En het inbrengen en uithalen moet je gewoon aan wennen