Miemserik schreef:iloveyah87 schreef:Nou, ik wens jullie veel suc-6Ik zit met hetzelfde probleem alleen dan andersom. Ik wil juist iets meer vetjes kweken aangezien ik af blijf vallen...
Je mag wel wat van mij
Als je het komt brengen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miemserik schreef:iloveyah87 schreef:Nou, ik wens jullie veel suc-6Ik zit met hetzelfde probleem alleen dan andersom. Ik wil juist iets meer vetjes kweken aangezien ik af blijf vallen...
Je mag wel wat van mij
iloveyah87 schreef:Miemserik schreef:Je mag wel wat van mij
Als je het komt brengen?Het is hier erg warm weer, val je meteen wat af en wordt je nog bruin ook
Uthrick schreef:Nou vooruit... het heeft iets met je evt vriendje te maken. Doe je wel wel dan val je af, anders kom je aan.
Dus, mensen die aankomen als de relatie uitgaat, dat komt niet omdat ze het verdriet "weg eten" maar door iets anders ( ik spreek uit zeer recente ervaring) Zo... meer zeg ik niet want we moeten ook aan de jeugdige bokkers denken
iloveyah87 schreef:3 wnat je loodst je vet bij mij
En Uthrick nu ik erover nadenk kan het wel kloppenWant toen ik laatst voor 3 maanden in NL was kwam ik weer aan en nu ik terug ben hier val ik heeeel erg af
En nu begrijp ik je 1 mei starten met afvallen
iloveyah87 schreef:hahahha sorry zo was het niet bedoeld ... Zullen we er vetjes van maken
Ooh het wordt echt al laat... *gaat nog even na lachen (zonder pretpakket) in bed *
Flevogirly schreef:Vandaag sla ik nog even over hoor!
Morgen ga ik er wel weer tegen aan
Uthrick schreef:Nou vooruit... het heeft iets met je evt vriendje te maken. Doe je wel wel dan val je af, anders kom je aan.
Dus, mensen die aankomen als de relatie uitgaat, dat komt niet omdat ze het verdriet "weg eten" maar door iets anders ( ik spreek uit zeer recente ervaring) Zo... meer zeg ik niet want we moeten ook aan de jeugdige bokkers denken
Toushie schreef:brainless ik doe ook mee aan de eper paardenvierdaagse (alweer)
samen doen is een goed idee
Eleandra schreef:Uthrick schreef:Nou vooruit... het heeft iets met je evt vriendje te maken. Doe je wel wel dan val je af, anders kom je aan.
[KH] Afvallen? Doe aan seks (: ?
LauEef schreef:UITTREKKEN VAN HAAR KLEREN
Met haar toestemming ............. 12 calorieën
Zonder haar toestemming ......... 187 calorieën
HET LOSMAKEN VAN HAAR BEHA
Met beide handen ................ 8 calorieën
Met een hand ...................... 12 calorieën
Met je tanden .................... 85 calorieën
HET AANTREKKEN VAN EEN CONDOOM
Bij een erectie ............ 6 calorieën
Zonder een erectie ......... 315
VOORSPEL
Proberen de clitoris te vinden ........ 8 calorieën
Proberen de G-plek te vinden ........ 92 calorieën
STANDJES
Missionaris ............... 12 calorieën
69 al liggend ............. 78 calorieën
69 al staand ............. 112 calorieën
Kruiwagen ................. 216 calorieën
Op z'n hondjes ............... 326 calorieën
Italiaanse kroonluchter ........ 912 calorieën
ORGASME
Echt ................... 112 calorieën
Fake ................... 315 calorieën
POST-ORGASME
In bed liggen knuffelen .................. 18 calorieën
Onmiddellijk opstaan ................... 36 calorieën
Uitleggen waarom je onmiddellijk opstaat ............... 816 calorieën
>EEN TWEEDE ERECTIE KRIJGEN, ALS JE
20-29 jaar bent ..................... 36 calorieën
30-39 jaar bent ..................... 80 calorieën
40-49 jaar bent .................... 124 calorieën
50-59 jaar bent .................... 972 calorieën
60-69 jaar bent .................... 2916 calorieën
70 jaar of ouder bent ............ resultaten nog niet binnen
ACHTERAF AANKLEDEN
Kalm ...................... 32 calorieën
Gehaast .................. 98 calorieën
Terwijl haar vader op de deur staat te bonken .............. 1218 calorieën
Terwijl je vrouw op de deur staat te bonken ................3521 calorieën
Citaat:Als je het komt brengen?Het is hier erg warm weer, val je meteen wat af en wordt je nog bruin ook
Chr1s schreef:Uthrick schreef:Nou vooruit... het heeft iets met je evt vriendje te maken. Doe je wel wel dan val je af, anders kom je aan.
zal dat ook de reden zijn dat ik ietsjes ben aangekome?(weer snel vriendin zoeken dan
)
ben nu bijna 69 kg was eerder 65 kg (1,78)
maar ja rij nu ook minder paard, fiets minder, dus tja