Nee! Geen Wortelkanaalbehandeling!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Nee! Geen Wortelkanaalbehandeling!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 18:57

Bij mij kregen ze mijn verstandskies er niet uit, brak ie af, tegen die tijd was de verdoving uitgewerkt en moest ik ONDER mijn kies worden verdoofd. (Dus niet in mijn lip)
Pff, ik kwam met een knalblauwe wang de behandelkamer uit. Toch 10 keer liever die wortelkanaalbehandeling Haha!

Het enige wat niet leuk is aan een WKB is dat vijltje dat door je kies gaat. Dat is een rottig gevoel maar doet geen zeer.

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:02

Ik moest vorig jaar een wortelkanaalbehandeling omdat ik door een flauwte mijn voortand kwijt ben geraakt. Ze hadden het verdoofd, dus ik heb het niets als vervelend beschouwd.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 20:54

Maak je echt niet te veel zorgen. De meeste mensen ervaren niet de behandeling op zich maar meer het lange liggen/mond open houden als vervelend. Ik maak dagelijks van zeer nabij meerdere van deze behandelingen mee (ben tandartsassistente).

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 23:52

T'is altijd lente... (even ene flauw moment tussendoor) ROFL

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 00:00

mijn eerste wortelkanaalbehandeling was toen ik 12 was (ongeveer 20jaar geleden ) vreselijk!!!!!!!!!!! groot trauma. weet niet wat misging,maar voelde de vijltjes dwars door de zenuwen gaan Huilen

en ja hoor,paar maanden geleden mocht ik weer. Ik DURFDE niet,uitstel,pijn,nog meer pijn. uiteindelijk toch gedaan...conclusie.....helemaal niets gevoelt Pling
al die jaren voor niets in angst Clown