Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Redrumfox schreef:Ik ben nu begonnen met Bioxet; een huidcreme die de haren doet afzwakken. Je moet wel zo nu en dan harsen of epileren als de haren weer op normale lengte zijn, maar het schijnt echt heel goed te helpen. Ik ben gisteren pas begonnen dus bij mij is natuurlijk nog geen resultaat te zien maar over een maand moet het toch zeker wel zichtbaar zijn. De recensies zijn in ieder geval erg goed en het klinkt (en kost..) veelbelovend.
kamaron schreef:verootje met ipl/laser-ontharing krijg je echt geen verdovende creme hoor...tis ff vervelend en je wilt dat ze stoppen maar zo erg is het nou ook weer niet hoor...die pijn....en je kent het gezegde he...wie mooi wil....
Robijntjah schreef:Redrumfox schreef:Ik ben nu begonnen met Bioxet; een huidcreme die de haren doet afzwakken. Je moet wel zo nu en dan harsen of epileren als de haren weer op normale lengte zijn, maar het schijnt echt heel goed te helpen. Ik ben gisteren pas begonnen dus bij mij is natuurlijk nog geen resultaat te zien maar over een maand moet het toch zeker wel zichtbaar zijn. De recensies zijn in ieder geval erg goed en het klinkt (en kost..) veelbelovend.
Mag ik vragen waar je dit haalt?
En kan je dit overal op je lijf gebruiken?
En wat is de prijs
En eh, tjah, graag gewoon meer info
Redrumfox schreef:Ik heb het bij de plaatselijke apotheek gehaald, je kan het inderdaad overal gebruiken en ik heb er €37.50 voor betaald. Het is best een flinke tube en je kunt heel zuinig smeren, gaat behoorlijk lang mee dus!Het 'nadeel' is alleen wel dat je bij de 1e keer smeren de haren met wortel moet verwijderen - epileren of harsen - en iedere keer dat ze weer op normale lengte zijn dat weer moet doen. Maar goed, je krijgt er wel permanent minder, dunner en bleker haar voor terug.
Ariebombarie schreef:die had ik dus ook net gevondenin amersfoort zit die, waar ik naar toe wil
http://www.houseofbeauty.nl/index.php/16
http://www.veiligontharen.nl/
Citaat:Nu hoorde ik gister dat je daar door pigment vlekken kan krijgen , dus dat je witte vlekken zeg maar op je gezicht kan krijgen of lichaam ligt eraan waar je het doen .
ztugwell schreef:Sorry dat ik het topic weer omhoog schop maar ik vroeg me toch wat dingen af en het is me niet duidelijker geworden met dit topic en ik vond het niet nodig zelf een topic te openen .
Nou oke ik ben dus een halfbloedje en bij mij zie je de kleine zwarte snorhaartjes dus duidelijker omdat ik wel een lichte huid heb .
Nu wil ik dat weg laten halen , en ik dacht zelf laseren maar nu las ik op google weer dingen zoals flitsen etc .
Ik snap der nu eigenlijk niet meer zoveel van dus kan iemand me wat meer der over uitleggen![]()
En over de kosten want het is duidelijk erg verschillend op elke site en ik weet niet of als je het wat goedkoper doet het straks misschien verkeert gaat en ik brandplekken oploop of zoiets .
Nou alvast bedankt ..