Spier weg laten halen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Spier weg laten halen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 19:01

in je beginpost zeg je dat je geen nederlandskampioen meer wilt worden, maar later in je posts weer wel.

gewoon kiezen, best gemakkelijk toch?

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 19:26

Marcaratie schreef:
nouw eerlijk gezegt,

Het feit dat me vader me al traint voor kickboxen sins ik 6 jaar ben.

Dan lijkt het kampioenschap mij meer je vaders droom dan de jouwe?

Als je je uiterlijk een probleem vindt ivm uitgaan, etc zoek dan een goede kledingadviseur om je te helpen.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 20:59

LZP -> MW

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 22:47

Je bent je hele leven al bezig om iets te bereiken, ik zou het erg zonde vinden als je dat nu aan de kant zou zetten. Accepteer zoals je nu bent en ga voor dat kampioenschap!

Spuiten om spier weg te halen lijkt me nooit een goede optie. Dat is een vies goedje ik zou het niet vertrouwen.

Ik ben zelf ook één en al spier en vind dat wel mooi. Ik ben ook al jaren aan het trainen en geniet er van wat ik allemaal al heb bereikt. En toch voel ik me wel vrouwelijk en met kleding kan ik een hoop camoufleren. Zo vallen de spieren niet direct op. Maar ben ik op het strand tsjah... aan de andere kant mogen mensen toch ook wel zien dat je aan sport doet. Het maakt mij niks uit. Mensen accepteren je gewoon zoals je bent!

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 00:38

Ik weet niet of in één keer stoppen met trainen goed is voor je spieren die nu zo goed ontwikkeld zijn. Afbouwen in je training en deze aanspassen lijkt mij het beste. Zo slinken de spieren volgensmij vanzelf.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 00:54

minder of gaan trainen of minder zwaar.. zodat je spieren zich wat kunnen "terug trekken" (weet even niet hoe ik 't anders moet noemen)
maar als je Nederlandskampioen wilt worden moet je gewoon doorgaan met je programma en het accepteren dat je vrij goed gespiert bent (zit denk ik helaas niks anders op dan)

Marcaratie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 08:36

dus gwn door gaan en voor Nederlands kampioen gaan als ik 16 ben of teminste een poging tot

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 12:48

oooh hoe oud ben je nu dan? Best kans dat wanneer de pubertijd inzet de wat meer vrouwelijke vetjes gaat ontwikkelen op je onderbuik en heupen en dat het daarna beter staat.
Als ik jou was trainde ik nog lekker even door, ga voor dat nederlandskampioenschap. Als je dat niet doet zul je je altijd afvragen; wat als, wat als?

Mijn advies: Ga voor dat nederlandskampioenschap en accepteer dat je voor het behalen daarvan gespierd eruit ziet. En dan kun je daarna altijd nog afbouwen, kind je hebt nog een heel leven voor je waar in je nog zo veel kunt doen [/ouwe wijven modus]

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 12:52

Nikka schreef:
Gewoon niet meer trainen op die plaats, wordt het vanzelf minder.

same toughts