Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sronnie schreef:Ah daar heb ik zelf helemaal niet aangedacht, klinkt iig logisch dat ik daarom moet wachten
@ Nickeltje, ik ben niet iemand die onnodig naar de eerste hulp gaat.
Ja ik heb behoorlijke pijn en de tintelingen zijn ook niet normaal/prettig, maar ik heb veel liever dat ze mensen daar helpen die de hulp ook direct nodig hebben
pharagirlke schreef:tamtam; hartinfarct begint met dezelfde klachten als TSAlleen houden de klachten niet zo lang aan maar vorderen ze vrij snel waardoor veel mensen het vaak niet door hebben tot ze de ergere klachten krijgen. Niet alleen leeftijd en geslacht bepalen of ze in de risicogroep hoord
dit zijn zelfs factoren die het in mindere mate bepalen
Marchador; niet altijd. Vriendin van mijn moeder belde ook gewoon naar de huisdokter toen ze voelde dat er iets niet goed ging. Zij heeft het kunnen remmen door aspirine te nemen. (remt de "aanval")
Nikka schreef:pharagirlke schreef:tamtam; hartinfarct begint met dezelfde klachten als TSAlleen houden de klachten niet zo lang aan maar vorderen ze vrij snel waardoor veel mensen het vaak niet door hebben tot ze de ergere klachten krijgen. Niet alleen leeftijd en geslacht bepalen of ze in de risicogroep hoord
dit zijn zelfs factoren die het in mindere mate bepalen
Marchador; niet altijd. Vriendin van mijn moeder belde ook gewoon naar de huisdokter toen ze voelde dat er iets niet goed ging. Zij heeft het kunnen remmen door aspirine te nemen. (remt de "aanval")
Ik zou de eerste symptomen van een myocardinfart nog maar eens nalezenIk zal niet zeggen dat het nooit kan maar het lijkt er niet echt op.
Aspirine is overigens een preventief middel. Als iemand echt een hartaanval heeft doet het niet veel meer.
juval schreef:sterkte met je schouder!
wel appart trouwens een huisarts die op koninginnedag werkt!
lijkt wel van die reclame van de landmacht