Gillette Venus Breeze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ehona

Re: Gillette Venus Breeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 10:41

Ik wilde 'm ook graag hebben, maar nu ik 'm heb, heb ik er spijt van. Hij scheert wel echt ontzettend fijn, alleen was bij mij na een week het scheerschuim al op. Dat lost namelijk gewoon op. Ik had 'm op de badrand staan, maar waarschijnlijk is 'ie per ongeluk nat geworden. Maar goed, het schuim is nu op en dus moet er een nieuw mesje op. En die dingen zijn duur! Dus blij ben ik er niet mee.

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 10:50

Ukkiee schreef:
Ik wilde 'm ook graag hebben, maar nu ik 'm heb, heb ik er spijt van. Hij scheert wel echt ontzettend fijn, alleen was bij mij na een week het scheerschuim al op. Dat lost namelijk gewoon op. Ik had 'm op de badrand staan, maar waarschijnlijk is 'ie per ongeluk nat geworden. Maar goed, het schuim is nu op en dus moet er een nieuw mesje op. En die dingen zijn duur! Dus blij ben ik er niet mee.

Ik heb hem nu al een maand ofzo, en mesje functioneert nog prima en het scheerschuim is ook nog lang niet op.
Je moet hem niet in de douche laten staan, want zodra het nat wordt, dan lost het op ja! Haha!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 12:00

_Fieke schreef:
Ukkiee schreef:

Ik heb hem nu al een maand ofzo, en mesje functioneert nog prima en het scheerschuim is ook nog lang niet op.
Je moet hem niet in de douche laten staan, want zodra het nat wordt, dan lost het op ja! Haha!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 17:19

Handige tip om te houden, hou hem vooral droog.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 15:42

Ik heb hem net gekocht en gebruikt hij is ergfijn Knipoog

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 21:34

Ik heb hem ook aangeschaft, hij is idd erg fijn.. de mesjes passen trouwens ook op de venus vibrance Clown
Het scheert echt super zacht, weet niet hoe het komt alleen, met de vibrance had ik het nooit, maar ik heb me nu toch wel een krassen op mijn benen, verkeerd geschoren waarschijnlijk, heb mijn huid op verschillende plekken mee gesneden Nagelbijten / Gniffelen

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 21:38

Vindt het een ontzettend fijn ding! Alleen laatst onder de douche wou ik het mesje afspoelen en het bovenste "zeepje" valt er zo af, hij was misschien net voor een kwart "op". Dat vond ik wel ff wat minder cool.

[EDIT] Zeker gezien de prijs... Sigaar

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:41

Ja, bij mij vielen de zeepjes er ook af, dus dan is 'ie gewoon 'opgelost'. Ik vind het dus een waardeloos ding. Hij scheert heel fijn, maar is binnen no time op. Daarom wil ik zo'n apparaat van Wilkinson (Intuition ofzo?) proberen, iemand daar ervaring mee?

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:53

Ja die heb ik ook gehad .... scheert persoonlijk minder fijn vind ik ... had ik sneller wondjes van..

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:01

Gewoon die benen epileren met een epilady!
Eerste keer pijn, maar daarna maar 1x in de 3 maanden epileren.

Ik epileer nu al 7 jaar mijn benen, (ook harsen geprobeerd maar dit was minder aangezien je je gebruinde huid dan deels ook eraf haalt ) en ik hoef maar 1x in het 1/2 jaar te epileren. Ik heb nog maar enkele haren die terug komen, en welke terug komen zijn super dun. Ideaal!

Oksels gewoon scheren, kan ik ook met de epilady, een speciaal op zet stukje. Ik heb een apparaat van Braun!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:05

ik heb 'm ook aangeschaft en vind 'm superfijn! ik snijd me niet meer in m'n benen. Ik heb 'm bij de kruidvat gekocht in een actieverpakking. 4 van die mesjes en het scheerding zelf met daar ook zo'n ding bij voor €15,- ik wil niks anders meer! Elke mesjes van Venus kunnen op de Venus scheerdingen

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 19:05

Ik heb hem ook sinds kort en hij bevalt echt super goed! Het is zoo makkelijk! En snel! Ik leg hem altijd in een kastje neer waar het droog is en hij doet het nog steeds Lachen

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:25

Ik heb 'm ook gekocht! Zal 'm straks eens testen, ben benieuwd.

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 17:13

Ukkiee schreef:
Daarom wil ik zo'n apparaat van Wilkinson (Intuition ofzo?) proberen, iemand daar ervaring mee?

Die heb ik dit weekend gekocht en ben er tevreden over. Had helemaal geen pijn, 1 klein wondje en hij scheert goed. Na 4 dagen komen de haartjes wel weer terug. Met de zeep doe je zo'n 2 a 3 keer

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 17:16

Ik heb die Wilkerson Quatro for women met z'on "zeep" blok erom heen. Die werk ook echt super en is na een maand nog steeds scherp. Wel hou ik die beschermkap erop die erbij zit als ik hem niet gebruik. Ook is dat ding en die navulling goedkoper dan de Venus. Had met die andere altijd dat het mesje zo snel bot werd.

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 17:28

ik vind de Gillette Venus Breeze wel gewoon lekker scheren zegmaar, geen wondjes etc Lachen

maar het scheerschuim vind ik wel iritant, omdat je het niet in de douche kan laten staan, en dat staat bij ons toch wel altijd in de douche..

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-08 17:30

Ik ga hem morgen even testen Lachen Ben benieuwd.

@ Rianne hoe ging het?

@ Manonx heb je geen droge plek waar je hem in kan leggen, kastje ofzo?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:55

Joke: Ja ging goed, vind 'm errug handig.

Ik had eerst ook de Wilkinson Sword Intuition, die vind ik toch een stuk minder..

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 21:52

Orangiste schreef:
Ik heb die Wilkerson Quatro for women met z'on "zeep" blok erom heen. Die werk ook echt super en is na een maand nog steeds scherp. Wel hou ik die beschermkap erop die erbij zit als ik hem niet gebruik. Ook is dat ding en die navulling goedkoper dan de Venus. Had met die andere altijd dat het mesje zo snel bot werd.

Iemand die ik ken heeft deze ook, ze zegt dat het heel goed werkt.. Heb hem alleen nog nooit gezien, waar heb je hem gekocht Bloos

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 18:12

Zo heb hem gebruikt en hij bevalt goed Lachen Laat het drogen in het bakje waar de mesjes in zitten.

x_fann

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 16:02

ik heb hem ook gekocht en is hartstikke fijn ding .
je moet hem droog bewaren dan gaat hij lang mee !

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 20:42

Klopt heb hem ook droog bewaart, valt me mee dat de haartjes langer wegblijven, op me benen dan.