Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ukkiee schreef:Ik wilde 'm ook graag hebben, maar nu ik 'm heb, heb ik er spijt van. Hij scheert wel echt ontzettend fijn, alleen was bij mij na een week het scheerschuim al op. Dat lost namelijk gewoon op. Ik had 'm op de badrand staan, maar waarschijnlijk is 'ie per ongeluk nat geworden. Maar goed, het schuim is nu op en dus moet er een nieuw mesje op. En die dingen zijn duur! Dus blij ben ik er niet mee.
_Fieke schreef:Ukkiee schreef:Ik wilde 'm ook graag hebben, maar nu ik 'm heb, heb ik er spijt van. Hij scheert wel echt ontzettend fijn, alleen was bij mij na een week het scheerschuim al op. Dat lost namelijk gewoon op. Ik had 'm op de badrand staan, maar waarschijnlijk is 'ie per ongeluk nat geworden. Maar goed, het schuim is nu op en dus moet er een nieuw mesje op. En die dingen zijn duur! Dus blij ben ik er niet mee.
Ik heb hem nu al een maand ofzo, en mesje functioneert nog prima en het scheerschuim is ook nog lang niet op.
Je moet hem niet in de douche laten staan, want zodra het nat wordt, dan lost het op ja!
Ukkiee schreef:Daarom wil ik zo'n apparaat van Wilkinson (Intuition ofzo?) proberen, iemand daar ervaring mee?
Orangiste schreef:Ik heb die Wilkerson Quatro for women met z'on "zeep" blok erom heen. Die werk ook echt super en is na een maand nog steeds scherp. Wel hou ik die beschermkap erop die erbij zit als ik hem niet gebruik. Ook is dat ding en die navulling goedkoper dan de Venus. Had met die andere altijd dat het mesje zo snel bot werd.