wat een ramp! heeel veel zweten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kit_for_ever

Re: wat een ramp! heeel veel zweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 20:45

Hier iemand van bijna 19 die het pas sinds kort heeft. Ik heb ook odorex, maar dat werkt niet voor 100% bij mij.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 20:55

Ik heb een tijd Odaban gebruikt, via de website in Engeland besteld.
Werkte echt super! Waar je het spuit (zelfde als bij Odorex Extra Dry, 's avonds spuiten, zweetvrij) zweet je dan niet meer, maar omdat je zweet niet kwijtkunnen slecht is, komt het er ergens anders uit. Zeggen ze. Dat heb ik dus niet gemerkt, ik merkte alleen dat mijn oksels ineens droog bleven en geen zweetlucht meer!

Ik ga het dus weer opnieuw bestellen, want mijn flesje is al een tijd leeg en de zomer komt er weer aan. En ik vind het vreselijkm van die kringen onder je oksels... Haha!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:00

Oh, en ik zie ook net waarom ik niet extra ging zweten op een andere plek: dat is de bedoeling niet. De porieen krijgen een tijdelijke "plug" van Odaban, waardoor het zweet verder afgevoerd wordt ipv er daar uit te komen. Het wordt uiteindelijk naar de nieren getransporteerd waar het netjes afgebroken wordt. Ofzoiets. Ik zal het vanavond nog eens rustig doorlezen, als ik weer ga bestellen.

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:08

Ik had het ook, als ik het de hele dag ijskoud had, stonk ik nog enorm en zweette ik ook heel erg. Toen hebben we ook Odorex bij de Kruitvat gehaald. Gebruik het nu al een jaar en het is echt het allerbeste spul wat ik ook heb gehad Knipoog

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 22:08

Ik heb er ook altijd verschrikkelijke last van. En het komt bij mij vooral op school, want dan moet je hele tijd 'overstappen' naar die benauwde lokalen. Of als ik moet voorlezen ofzo, dan krijg ik het ineens stinkesbenauwd, vind dat ook echt niet prettig.
Idd met uitgaan, alleen maar zwarte truitjes, want de rest wordt vlekken. Scheve mond

Ik denk dat ik ook maar eens Odorex ga proberen, maybe helpt het. Lachen

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 10:01

Odorex hielp niks bij mij. Ik zou dan eerder voor Syneo 5 ofzo gaan. Wel stuk duurder, maar wel langer werkzaam!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 10:12

Odorex extra dry, maar dan wel de tube met creme en niet de spray.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 10:17

De eerder genoemde Therme 5 dagen spray werkt heel goed voor mij. Dus die zou ik zeker een keer uitproberen.

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 11:45

Ik heb een depper, ik weet niet wat jij had?
Je moet het ook niet gebruiken als je je net geschoren oid hebt, want dan gaat het heel erg prikken... Soms kan het anders ook nog wel eens prikken, maar dan ga je in je bed liggen en heb je er de volgende dag geen last meer van (ik iig niet Tong uitsteken )
Succes!

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 11:50

Mijn schoonmoeder heeft ook van dat spul dat je er op moet spuiten, dan zweet je 5 dagen niet, weet alleen niet hoe het heet. gelukkig zweet ik niet zo erg.

ik zou zeggen geen truitjes die strak in de oksel zitten. succes

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 11:52

In ieder geval niet de hele dag deodorant spuiten.
Ik heb er ook last van(niet zo heel erg maar ik zweet wel snel) en mijn moeder heeft toen eens bij de drogist gevraagd wat nou goed was ed. Het meisje dat hielp heeft toen oa gezegd dat je NIET veel deo moet spuiten, zeker als je een spuitbus gebruikt sluit je vaak je porien af, waardoor de porien er omheen weer gaan zweten en zo word je zweetplek alleen maar groter.

Ik merk zelf ook, dat als ik een spuitdeo gebruik, ik sneller "stink" dan wanneer ik bijv. Sanex of Odorex of Deoleen in een roller gebruik!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:51

ik gebruik ook altijd odorex extra dry..
alleen ik doe het WEL direct na het scheren op want dat is de enige manier voor mij waarop het wel werkt..

prikt alleen als de neten maar je moet er wat voor over hebben om droge okseltjes te houden Knipoog

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 15:35

Ik gebruik ook Odorex extra dry en het werkt super bij mij!
Echt gewoon een aantal dagen droog. Ik gebruik trouwens 's ochtends nog wel gewoon mijn eigen deo en gebruik de extra dry 1 keer per week Lachen Heerlijk spul!
Alleen vraag ik me dus af of dat wel goed is voor je, lijkt me niet gezond dus eigenlijk wil ik het niet te vaak gebruiken. Maa rhet is wel zo fijn!

Er looopt hier trouwens al een heel lang topic over Lachen Ik zoek hem evne op!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 16:16

crossmonster schreef:
Kan goed zijn dat je huid op de irritaties van scheren etc reageerd.

Hier op bokt had iemand ooit een goede tip Huilen van het lachen
Inlegkruisjes in je trui plakken Huilen van het lachen

Whaha lach niet, dit heb ik ook een keer gedaan ROFL Maargoed dat was ook meer voor de grap dan voor de serieusheid Bloos .

Ik gebruik altijd rexona deo, erg fijn en ook droog én geen witte vlekken. Maar ik ben geen overmatige zweter, dus ik weet niet of het bij die mensen ook zo goed helpt Knipoog

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 16:27

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:16

Odaban/Therme/Syneo5/Odorex etc bevat allemaal aluminium chloride. Ik heb ze zo'n beetje allemaal weleens geprobeerd maar bij hielpen ze geen van allen. Toen heb ik op doktersrecept aluminiumchloride gekregen 20% en dat hielp in het begin super. Het is allemaal hetzelfde spul alleen deze is veel sterker plus gratis. Als je geluk hebt werkt het heel goed en als je pech hebt niet.

Bij mij hielp het in het begin echt super maar nu helaas niet meer. Ik gebruik het dan ook niet zo vaak meer. Als ik het nu aan aantal dagen achter elkaar gebruik dan helpt het wel weer wat beter. Maar helaas nooit meer zo goed als in het begin.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:22

Ik zweet ook ontzettend veel. Maar nu ik Odorex gebruik, niet meer onder mijn oksles, maar de laatste tijd zweet ik ook gewoon op mijn hele lichaam, en dan ruik je het wel. Zo'n viese deo lucht. Wat is hieraan te doen? Ook odorex opo de rest van je lichaam smeren?

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:26

Er staat ook op de verpakking, dat als je odorex gebruikt, je meer gaat zweten op andere plekken..

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:39

LimaMambo schreef:
alleen ik doe het WEL direct na het scheren op want dat is de enige manier voor mij waarop het wel werkt..

prikt alleen als de neten maar je moet er wat voor over hebben om droge okseltjes te houden Knipoog

Prikt bij mij totaal niet, heb je de creme of de spray?

GummyBearJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 22:49

_Denise_ schreef:
ILOVE_TARA schreef:
Ik heb er ook last van.. maar je ruikt het gelukkig niet. Bloos Maar je ziet die vlekken soms wel, ook al zijn ze niet zo groot. Mijn moeder heeft een middeltje ertegen gekocht. Dat is een spray en die moet je 's avonds voordat je gaat slapen opdoen, zodat het in kan trekken. Dan zweet je 5 dagen niet! Het werkt wel goed, maar ik vergeet het steeds op te doen. Schijnheilig

Zou je willen kijken hoe dit spul heet? Ben nu wel benieuwd Lachen

Het heet Therme. Ik heb nu twee varianten; voor 5 dagen en voor 24 uur. Knipoog Je kan het bij de Kruidvat kopen.

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 23:06

Odorex zou ik nooit gebruiken! Ik heb er een paar jaar geleden hele erge eczeem van gekregen, het was erg warm en ik spoot het 2x per dag onder mijn oksels...Nu gebruik ik andere deo maar altijd met mate. Jeuk is n.l heel erg vervelend...Ik heb mijn lesje wel geleerd...

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 12:23

Hoe oud ben je?
als je namelijk in de pubberteit zit. ga Je mee zweten.
Deo kan je gebruilken elke dag douchen!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 14:12

Mindfields schreef:
LimaMambo schreef:

Prikt bij mij totaal niet, heb je de creme of de spray?

ik heb dat flesje wat je met een watje moet deppen

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 16:29

Heb hier ook erg last van, ik ga de genoemde middeltjes vandeweek eens nader bekijken *LOL*

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 20:30

Ik gebruik ook odorex extra dry.
Alleen ik gebruik het alleen als ik feestjes ofzo heb, ben anders bang dat als ik het teveel gebruik, dat het dan niet meer werkt Bloos

Werkt bij mij ongeveer 3 a 4 dagen !! Ideaal!