Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsemarie schreef:Ik heb 70E en een zware borst dus van die goedkope dingen kan ik niet dragen... (categorie livera/hunkemoller/c&a/etc...) Want die bandjes snijden zo dwars door m'n schouders waardoor ik krom loop en hoofdpijn/rugpijn krijg. (dat kromlopen kom ik nu pas achter omdat ik het laatste halfjaar een goede bh draag en ineens recht loop
Ik draag Marie-Jo, práchtig en het comfort is ontzettend hoog! Echt geweldige dingen, goede kwaliteit, zitten heel mooi en fijn, maar het kost wel wat
http://www.marie-jo.nl
SusanH schreef:Ik vind het altijd een ramp om bh's te kopen. Heb maat 75 H en daar is dus echt bijna niks in te krijgen, met geluk kan ik uit twee verschillende kiezen en een kleurtje of dessin zit er vaak al helemaal niet in. Ik laat me daarom altijd helpen door een verkoopster (ga meestal naar Livera), weet ik in ieder geval zeker dat het past. De grote cupmaat is nog niet eens de grootste uitdaging maar meer de maat in combinatie met de niet zo ruime omvang (meestal bij cupmaat H heeft iemand ook omvang 80 of meer). Vaak gaat de verkoopster zoeken en heel vaak hoor ik dan, dat ze die in mijn maat niet hebben, waarna de keus weer beperkt wordt tussen wel (!) twee verschillende. Ik zou zelf heel blij zijn met 75 DD maakt de keus aanzienlijk groter. Maar goed, ook dan is het lastiger om iets leuks te vinden.
zydeco schreef:ze hebben dus wel leuke beha's maar je moet meestal even goed zoeken of je moet even aandringen dat ze ''achter'' gaan kijken
kamaron schreef:heel betaaldbaar is de lingerie van Sapph....erg mooi en leuke prijs zit perfect ook....ook die d en e cupmaten
Je kunt ze kopen bij oa V en D en bij deze webshop
http://www.bodyfashion-born.nl/
krumel schreef:pff lekker frustrerend joh van die sites... bij alle bh's die ze in mijn maat hebben staat 'mooie bh voor vrouwen met een maatje meer' of iets in die richting. Sjeez, ik weeg amper 56 kilo, en ben echt niet blij met mn cupmaat, staat er ook nog zo'n leuke tekst bij dat ik een maatje meer hebik zou me bijna in een D-cup gaan proppen
hahaha, nee hoor, maar toch, ik vind het niet leuk om te lezen dat ik een maatje meer heb, veels te confronterend.
Vind dat er bij die marie-jo ook wel wat moois tussen stond, toch net wat minder duur dan mijn marlies dekkers bh's denk ik? dus misschien wel de moeite waard