Leuke bh's in grote(re) cupmaten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Leuke bh's in grote(re) cupmaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 12:53

Ik kreeg laatst van iemand de tip eens naar Marie Jo te kijken... Nog niet aan toe gekomen, maar moet zeggen dat de beha's op de website me absoluut wel aanstaan.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 13:05

Ik koop mijn bh's, maat E 75 soms F 75, bij Livera.
Meestal heb ik dan:
Prima donna: vaak wel leuke, die erg fijn zitten.
Passionata: vaak erg leuk, maar wat minder stevig
Felina: goed zoeken, er zitten wel veel 'oudedames' modellen tussen.

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 13:44

Ilsemarie schreef:
Ik heb 70E en een zware borst dus van die goedkope dingen kan ik niet dragen... (categorie livera/hunkemoller/c&a/etc...) Want die bandjes snijden zo dwars door m'n schouders waardoor ik krom loop en hoofdpijn/rugpijn krijg. (dat kromlopen kom ik nu pas achter omdat ik het laatste halfjaar een goede bh draag en ineens recht loop Bloos!

Ik draag Marie-Jo, práchtig en het comfort is ontzettend hoog! Echt geweldige dingen, goede kwaliteit, zitten heel mooi en fijn, maar het kost wel wat Bloos

http://www.marie-jo.nl

Marie-Jo is inderdaad écht een aanrader, wel dunne bandjes, maar het snijdt niet. Lovers

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 14:31

Ik heb de avero en die bandjes zijn ongeveer een cm breed. Dat valt voor mij al onder niet-dun Knipoog
Enne er hangt ook minder gewicht aan de bandjes doordat de rest van de bh zo stevig is Ja

Jara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 14:35

Mijn moeder heeft laatst voor mij er een bij de hema gehaald, ook cup E.. Zit wel lekker, en was niet duur:) Ik weet niet of ze die nu weer hebben, maar toen dus wel, ben er wel blij mee:)
En meestal ga ik naar de livera, secrets of hunkemoller Lachen

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 14:58

Bij mij is het heel verschillend waar ik mijn BH's haal met mijn 85E Nagelbijten / Gniffelen . Laatst bij de Hunkemoller een fijne gekocht, maar de aanbieding 3 halen 2 betalen gaat voor mij nooit op, ik vind altijd maar 1 BH die goed past Huilen van het lachen . Ik ga ook even op de site van Marie Jo snuffelen, die ken ik nog niet.

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 15:02

ik heb sinds ik aan de pil ben ook ineens 70E (daarvoor 70C, nogal een verschil dus) dus ben laatst met mijn moeder maar eens voor beha's gaan shoppen en het enige wat ik kon vinden in mijn maat, wat mooi was en lekker zat waren de beha's van marlies dekkers. Daar heb ik er dus meteen 2 van gekocht.
In maat D vind ik dat je wel makkelijk leuke beha's kunt vinden, ik heb toen een hele mooie bij de bijenkorf gehaald.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 13:59

Ik vind het altijd een ramp om bh's te kopen. Heb maat 75 H en daar is dus echt bijna niks in te krijgen, met geluk kan ik uit twee verschillende kiezen en een kleurtje of dessin zit er vaak al helemaal niet in. Ik laat me daarom altijd helpen door een verkoopster (ga meestal naar Livera), weet ik in ieder geval zeker dat het past. De grote cupmaat is nog niet eens de grootste uitdaging maar meer de maat in combinatie met de niet zo ruime omvang (meestal bij cupmaat H heeft iemand ook omvang 80 of meer). Vaak gaat de verkoopster zoeken en heel vaak hoor ik dan, dat ze die in mijn maat niet hebben, waarna de keus weer beperkt wordt tussen wel (!) twee verschillende. Ik zou zelf heel blij zijn met 75 DD maakt de keus aanzienlijk groter. Maar goed, ook dan is het lastiger om iets leuks te vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 14:01

SusanH schreef:
Ik vind het altijd een ramp om bh's te kopen. Heb maat 75 H en daar is dus echt bijna niks in te krijgen, met geluk kan ik uit twee verschillende kiezen en een kleurtje of dessin zit er vaak al helemaal niet in. Ik laat me daarom altijd helpen door een verkoopster (ga meestal naar Livera), weet ik in ieder geval zeker dat het past. De grote cupmaat is nog niet eens de grootste uitdaging maar meer de maat in combinatie met de niet zo ruime omvang (meestal bij cupmaat H heeft iemand ook omvang 80 of meer). Vaak gaat de verkoopster zoeken en heel vaak hoor ik dan, dat ze die in mijn maat niet hebben, waarna de keus weer beperkt wordt tussen wel (!) twee verschillende. Ik zou zelf heel blij zijn met 75 DD maakt de keus aanzienlijk groter. Maar goed, ook dan is het lastiger om iets leuks te vinden.

Hebben ze 75H bij de Livera ja? 65 F of G hebben ze nooit... Verdrietig

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 14:12

ik maat F en ik moet zeggen dat ik altijd wel slaag bij hunkemoller of livera
ik vraag altijd in de winkel of ze me even willen helpen met zoeken Clown
vaak hebben ze ook niks maar dan wacht ik gewoon tot ze de nieuwe collectie hebben
vind ik een leuke dan koop ik er gelijk 2
zo ben ik gelukkig erg geslaagd met de actie 3 halen 2 betalen
zo heb ik leuke hippe bh's kunnen vinden
meestal hebben ze dus wel grote maten maar dat zijn gelijk van die ouderwetse lappen stof

ze hebben dus wel leuke beha's maar je moet meestal even goed zoeken of je moet even aandringen dat ze ''achter'' gaan kijken

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 14:13

ik heb d. Ik heb nooit problemen met het vinden van een leuke bh, en enige probleem is dat je dan wel wat meer geld betaald! Bloos
ik koop ze in zuidlaren of winschoten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 14:17

zydeco schreef:
ze hebben dus wel leuke beha's maar je moet meestal even goed zoeken of je moet even aandringen dat ze ''achter'' gaan kijken

Hmmm vraag 't ook geregeld, maar word altijd doorverwezen naar speciaalzaken... zal de omvang zijn Tong uitsteken

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 14:18

Ik heb ook heel veel in mijn kast van Lovable. Sommige dingen heb ik al echt jaren en het blijft mooi en goed goed zitten.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 18:39

heel betaaldbaar is de lingerie van Sapph....erg mooi en leuke prijs zit perfect ook....ook die d en e cupmaten
Je kunt ze kopen bij oa V en D en bij deze webshop
http://www.bodyfashion-born.nl/

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 18:50

kamaron schreef:
heel betaaldbaar is de lingerie van Sapph....erg mooi en leuke prijs zit perfect ook....ook die d en e cupmaten
Je kunt ze kopen bij oa V en D en bij deze webshop
http://www.bodyfashion-born.nl/

Leuke bh's alleen weer jammer dat ze maar tot cup E gaan.

Het is dat ik niet weet hoe ik bh's zou moeten maken, maar anders zou ik er toch echt mee aan de slag gaan.
Voor grotere cupmaten en ook vanaf een kleine omvang. Met veel vrolijke kleurtjes!

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 19:00

sapph gaat tot en met een E cup...verder heeft de site nog wel bh's in grotere maten hoor....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 19:05

Maar groter dan E hebben ze dus niet Knipoog

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 19:59

ik zie F cups hoor...maar goed....

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 20:39

pff lekker frustrerend joh van die sites... bij alle bh's die ze in mijn maat hebben staat 'mooie bh voor vrouwen met een maatje meer' of iets in die richting. Sjeez, ik weeg amper 56 kilo, en ben echt niet blij met mn cupmaat, staat er ook nog zo'n leuke tekst bij dat ik een maatje meer heb Clown ik zou me bijna in een D-cup gaan proppen Haha! hahaha, nee hoor, maar toch, ik vind het niet leuk om te lezen dat ik een maatje meer heb, veels te confronterend.
Vind dat er bij die marie-jo ook wel wat moois tussen stond, toch net wat minder duur dan mijn marlies dekkers bh's denk ik? dus misschien wel de moeite waard Lachen

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 20:41

Ik (of beter gezegd mijn vriend Haha! ) vind m'n zin altijd bij Hunkemoller! Betaalbaar, leuke kleurtjes en prints, en tot maat F als ik het goed heb.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 20:59

meestal worden die bh in de grotere maten meteen ouwe dametjes bh's ja...tis dat ik niet weet hoe ik t zou moeten beginnen ....want dr is vraag zat voor leuke lingerie in grote maten...

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 21:01

Ik heb 75D en soms 70E.
Ik ben helemaal verliefd op de BH's van de hema. Zijn niet duur en zitten (mij in ieder geval) super.
Hunkemoller en Livera zijn ook vaak wel leuke dingen te vinden idd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 21:04

krumel schreef:
pff lekker frustrerend joh van die sites... bij alle bh's die ze in mijn maat hebben staat 'mooie bh voor vrouwen met een maatje meer' of iets in die richting. Sjeez, ik weeg amper 56 kilo, en ben echt niet blij met mn cupmaat, staat er ook nog zo'n leuke tekst bij dat ik een maatje meer heb Clown ik zou me bijna in een D-cup gaan proppen Haha! hahaha, nee hoor, maar toch, ik vind het niet leuk om te lezen dat ik een maatje meer heb, veels te confronterend.
Vind dat er bij die marie-jo ook wel wat moois tussen stond, toch net wat minder duur dan mijn marlies dekkers bh's denk ik? dus misschien wel de moeite waard Lachen

Jaa, inderdaad... Ik schijn toch echt niet dik te zijn, ben 1.62 en 52 kilo, "maatje meer"? Pff Verdrietig

mamamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 21:06

Je kunt bij de pabo ook hele leuke behas kopen in grote maten.
Die hebben tegenwoordig een grote maten collectie die gaat tot 95 F heb zelf ook een grote maat.
En zag bij toeval een keer een catalogus bij me vriendin liggen en zag ook dat ze grote maten hadden.
Dus ik heb nu sinds ruim een jaar mijn behas van de pabo.
Maten kloppen ook altijd.

Groetjes Natajsa

Ninaomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 21:56

Ik koop mijn bh's meestal bij de hunkemuller. Wat ik lastiger vind is om een leuke bikini te vinden met een wat grotere cupmaat :S