Dat buikje voor de bikinitijd weg! Hoe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

esther_sonja

Re: Dat buikje voor de bikinitijd weg! Hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 11:35

Ik Wil niet afvallen ofzo, ik wil gewoon tussen de 55 en 60 wegen, alleen mijn buik is apart Nagelbijten / Gniffelen idd dat "buidelzakje" moet weg Tong uitsteken

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:35

DvdKloof schreef:
een heel dik iemand op de snoepkast plakken! Clown

zo wil je er toch niet uitzien..

http://www.volkskrantblog.nl/pub/mm/tem ... bikini.jpg

Nagelbijten / Gniffelen

Zo grappig vind ik dit niet dit zijn gainers puur mishandeling dus...

Buikspieroefeningen zou ik niet doen zonder begeleiding, meeste mensen doen het helemaal fout en krijgen dan op termijn last van hun rug. Ga zwemmen of fietsen
Laatst bijgewerkt door lesilla op 20-04-08 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:36

volgens mij krijg je van paardrijden geen dikke benen hoor.. het wordt vaak gezegd dat je er ook een flubber kont van krijgt.. nou de jongens op school vinden mij kont nog mooi strak Clown

Liedje_

Weet niet, weet wel dat je daar spieren krijgt ROFL
Ik heb sowieso dikke benen door hockey Nagelbijten / Gniffelen
Maar dat vind ik niet zo erg, t gaat me echt alleen om dat buikje.

Mareska

@ DvdKloof: Hier heb je een site waar iets staat uitgelegd over cellulitis. http://www.fitnessforum.nl/forum/index. ... wtopic=859

Liedje_: gewoon minder gaan eten en dat volhouden. Zolang je nog voldoende voedinsstoffen binnenkrijgt is dat niet erg, je maag moet er alleen even aan 'wennen' dus zul je idd wel een aantal keren honger hebben. Als je de hele week chips eet dan mis je het die ene keer dat je het niet eet. Als je een week lang geen chips eet, krijg je er ook minder zin in.

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:37

esther_sonja schreef:
Ik Wil niet afvallen ofzo, ik wil gewoon tussen de 55 en 60 wegen, alleen mijn buik is apart Nagelbijten / Gniffelen idd dat "buidelzakje" moet weg Tong uitsteken

Idd!
Ik weeg gewoon goed verder, alleen dat buikje kan ik zo boos om worden, ook als ik een t-shirt aan heb zie je het flubberen en bleghh ik doe altijd vesten & truien aan dan zie je t niet. Haha!

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:37

dankje mareska, kga gelijk even kijken!

en de rest,, succ6 met die buidelzakjes weg werken! Sigaar

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:38

Mareska schreef:
@ DvdKloof: Hier heb je een site waar iets staat uitgelegd over cellulitis. http://www.fitnessforum.nl/forum/index. ... wtopic=859

Liedje_: gewoon minder gaan eten en dat volhouden. Zolang je nog voldoende voedinsstoffen binnenkrijgt is dat niet erg, je maag moet er alleen even aan 'wennen' dus zul je idd wel een aantal keren honger hebben. Als je de hele week chips eet dan mis je het die ene keer dat je het niet eet. Als je een week lang geen chips eet, krijg je er ook minder zin in.

Maar hoe kan ik mezelf dwingen uit die snoepkast te blijven?

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 11:40

oeh oeh Ik heb geluk geloof ik Verward
whaha ene kant niet andere kant wel.
Door financiël gedoe koopt mijn moeder geen snoep en andere extras meer Haha! Das mooi OK dan!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:41

Liedje_ schreef:
Mareska schreef:

Maar hoe kan ik mezelf dwingen uit die snoepkast te blijven?

Kast op slot en de sleutel weggooien. Nerd

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:42

Naja dat hebben wij weer niet, maar ik woon met meerdere en er komen heel vaak mensen dus ze kan niet alleen geen snoep meer kopen omdat ik dat wil Clown Das het iritante.. dus ik moet er toch vanaf blijven.. meestal ga ik dan gewoon naar me paard en blijf ik daar (daar kan iktoch niet eten) maar als ik moet leren ofzo moeto ik toch thuis zitten Clown

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:42

daNiielle_ schreef:
Kast op slot en de sleutel weggooien. Nerd

ROFL

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:43

Liedje: dat heet zelfdiscipline, en er zijn niet zoveel mensen die dat écht hebben hoor Knipoog
Ik ook niet, tot ik een straf voor mezelf had bedacht als ik wél zonder echt hongergevoel de kast indook Haha! Werkt super, haha!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:44

Myukii schreef:
Ik ben in een paar weken echt best veel kwijt geraakt, op een gezonde manier, en ben d'r best trots op Schijnheilig

Eet nu echt nog maar 3x per dag, en niet twee keer opscheppen 's avonds, of 's ochtends 3 boterhammen, maar steeds gewoon kleine beetjes. Verder veel water drinken, zwemmen (!), een stukje gaan wandelen..

Verder kan ik je het start to run programma (even googlen) aanraden, 3x in de week een stukje hardlopen met je mp3-speler in, staat een lekker muziekje achter, er wordt steeds gezegd wat je moet doen, is echt héérlijk!
Geloof me, dan vliegen de kilotjes eraf, op een gezonde manier! Ik ben er nu 5 kwijt in anderhalve maand, zoiets. Nog 3 en dan stop ik, kan m'n buikje weer gezien worden van de zomer Tong uitsteken

hebben ze dit ook met wandelen? (hardlopen is geen mogelijkheid helaas...)

lesilla

Ja ze hebben het ook voor wandelen fietsen enzo

even zoeken

Liedje_

Myukii schreef:
Liedje: dat heet zelfdiscipline, en er zijn niet zoveel mensen die dat écht hebben hoor Knipoog
Ik ook niet, tot ik een straf voor mezelf had bedacht als ik wél zonder echt hongergevoel de kast indook Haha! Werkt super, haha!

En wat was die straf? Tong uitsteken

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:46

Wij hebben sinds een maand een Wii, daar zat ook 'Wii sports' bij. Daar val je ook best wat van af. Ja

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:46

daNiielle_ schreef:
Wij hebben sinds een maand een Wii, daar zat ook 'Wii sports' bij. Daar val je ook best wat van af. Ja

Ik val daar niet van af hoor? Ik doe dat ook best vaak, maar je beweegt alleen maar met je armen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:47

http://www.starttosport.be/

het is een soort start to sport, maar dan voor fietsen, zwemmen, wandelen, lopen en cardio plus voor allemaal aangepaste voeding

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:49

Volgens mij hebben ze het niet voor iets anders hoor.. Het heet niet voor niets start to run. Je kan wel met jezelf afspreken dat als zij zegt dat je moet rennen, je echt een flínk tempo aanhoud met wandelen, en als je van haar mag lopen, je een rustig tempo doet. Beetje creatief doen.. Tong uitsteken

Liedje_: schoenen aan, en 3-5 minuten (ligt aan hoe ernstig de overtreding is Schijnheilig ) hardlopen, hahahaha! Nou is dat niet zo heel lang, maar gewoon het idee dat ik weer naar buiten moet, zorgt er toch wel voor dat ik niet meer snoep. Nouja, bijna niet meer.
De kunst is vooral om jezelf eraan te hóúden, da's nog best lastig.. Nagelbijten / Gniffelen

Kimberleij

Cavaliere schreef:
eefangel schreef:
Ik ben mezelf gewoon aan het uithongeren nu Bloos

(wat inhoud: gezond maar normaal ontbijten, lunchen, en avondeten, en verder niets tussendoor)

dat waren mijn plannen ook, maar omdat ik een meisje ben die altijd honger heeft,
eet ik nu zo een 5 appels en 3 peren op een dag tussendoor Sigaar

Herkenbaar Vork

Joyce_

katiavl schreef:
http://www.starttosport.be/

het is een soort start to sport, maar dan voor fietsen, zwemmen, wandelen, lopen en cardio plus voor allemaal aangepaste voeding

Oh, tjonge, mijn excuses dan, wat gaaf! Haha!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:50

moet je ervoor betalen? Nagelbijten / Gniffelen

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:51

Liedje_ schreef:
daNiielle_ schreef:

Ik val daar niet van af hoor? Ik doe dat ook best vaak, maar je beweegt alleen maar met je armen.

Bij boxen kan je ook je lichaam gebruiken, ik was die avond wel een kilo lichter. Maar dat kan ook weer komen omdat ik een eind gefietst had, en niet zoveel gegeten had

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:53

Okee.. ik heb vanochtend wel veel gegeten (altijd op zondag) op zondag eet ik wel nooit middageten.. want dan heb ik nooit honger Clown