tantjeuh schreef:Ik ben wat aan het rondzoeken geweest, eigen doktertje spelen.. Kwam hier op dit forum uit. Jullie mening dus eens vragen.
De vijfde april ben ik voor 12dagen naar Litouwen geweest, een Intensive Program for social work.. De naam zegt het zelf al: intensive. Ik weet dat mijn weerstand snel zakt als ik te weinig slaap, dus ik ben altijd als één van de vroegste mijn bed in gekropen (welja, middernacht werd altijd wel gepasseerd, maargoed). Na twee, drie dagen was ik echter doodop. Moe wakker worden en de hele dag niet wakkerder lijken te worden. Terwijl iedereen savonds op stap wilde gaan, was ik blij dat ik mijn bed in mocht. Dag vier ben ik opgestaan met enorm veel keelpijn, opgezwollen klieren. Dag vijf kwam daar ook nog eens hoofdpijn bij. Laatste drie dagen ben ik doorgekomen op pijnstillers, smorgens, smiddags en savonds eentje.
Nadat ik thuis was heb ik nog een dag of drie, vier last gehad van die keelpijn en klieren, daarna was het wel min of meer in orde. Goed, ik weet dat ik slecht tegen weinig slaap kan en dan ook snel ziek wordt, weinig raars dus.
Maar die hoofdpijn en dat moe zijn. Sinds ik terug ben sta ik elke dag met hoofdpijn... Elke dag gaat er wel een pijnstiller door, ik wordt echt onozel van die constant zeurende pijn. Geen extreme pijn, wel zeurende constante pijn. Ik zou nu ook gerust in mijn bed kunnen gaan liggen en slapen.. Maar echt extreem moe, zodat ik niets meer kan doen, ben ik niet.
Klinkt dit bekend in iemands oren? Of ben ik nu van een mug een olifant aan het maken? Zijn wat hoofdpijn en wat moe zijn voldoende reden om richting dokter te gaan? Pf..
Dáar is de huisarts voor.
Een verkoudheidje is normaal, een keer hoofdpijn is meestal ook niet zo erg. Maar bij jou zou er wel degelijk meer aan de hand kunnen zijn. Opgezette klieren zijn sowieso nooit best!
Succes.