Afvallen en conditie....skeeleren?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Re: Afvallen en conditie....skeeleren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 20:09

Ieder zijn eigen ding Ja Je moet je zelf niet overvragen.

Ik ben begonnen met 1 uur, en dan een redelijk tempo.
Maar we hebben hier hele fijne wegen om te skeeleren, en dan met het lekkere weer is er geen stoppen aan Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 20:12

*moet bekennen dat ik dit topic wel aanstekelijk begint te werken*
Ben alleen altijd al zo bang geweest om achterover te vallen, hebben jullie dat ook?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 20:13

Ik krijg heel bokt aan het skeeleren straks Clown

Gelukkig heb ik daar geen last van. Knipoog

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 20:14

Heb ik geen last van!

Ik kan alleen niet remmen, dus sommige dijken hier in de buurt waren best een probleem toen ik naar beneden moest Clown

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 20:16

In combinatie met voedselverandering kan dat inderdaad.
Met skeeleren alleen zul je amper afvallen aangezien je heel lang moet sporten om 1 kilo puur vet te verbranden.
Dat haalt zowat niemand.

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 20:16

Ik ben sinds 3 weken weer begonnen met skeeleren.
In de winter doe ik het nooit omdat dan de wegen vaak nat zijn of het is slecht weer.
Ik heb tot nu toe elke dag (!) geskeelert, maar ik vind het ook gewoon leuk om te doen, ik doe het
niet voor het afvallen ofzo maar het is wel mooi meegenomen dat je er een betere conditie van krijgt Lachen
ik zou het trouwens wel 's avonds doen want dan heb je het minste wind en die zonsondergang is ook altijd mooi.
Lekker je mp3 op en gaan! Succes om er mee te beginnen Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 21:37

hou er wel rekening mee dat je één oordopje in hebt en je muziek niet te hard, als skater kan je erg gevaarlijk zijn, ik reed met me scooter achter een skater die mp3 ophad en ineens staat ie vol op zn rem en sloeg links af, toen ik vol op mn rem stond en op me toeter aan t rammen was schrok ie... dus laat de mp3 liever achterwege en geniet van alles om je heen.

ik skate ook in de zomer, en dan wil ik deze zomer echt speedskates hebben voor lange afstanden, heerlijk Lovers

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 22:03

Ik heb jaren geleden eens met mijn zus een skeeler cursus gedaan, elke zondag een uur lang in je broek piesen en om elkaars nek hangen Huilen van het lachen

Je leert o.a. hoe je voorover moet vallen, maar ik zou ik niet zijn als m'n beschermers daarbij verschoven en ik dus onder de schaafwonden zat Boos!

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 22:41

Dat achterover vallen vind ik dus ook eng !! kan t voor geen meter hoor Clown
kom niet eens hier weg thuis..ons stoepje loopt schuin af en kan ook niet remmen enzo..dus je wil niet weten hoe ik dat stoepje op en af ga Clown

en dan op de stoep oid gaat ook niet normaal..t enigste waar ik nog een beetje vooruit kom is op het asvalt Tong uitsteken maar vraag dan ook niet wat voor tempo en hoe het wiebelt hahaha..
wilde t ook weer gaan doen..maar durf niet Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 22:56

O hahaha Arabian ik zie het al helemaal voor mij, wij hebben hier een tunneltje zie je het voor je? Ik trek ze wel uit hoor Knipoog

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 23:00

hahaha tunneltjes pff ben blij dat we die niet hebben..alleen wel veeeeeel drempels en van die omhoogstekende stenen in de straten / stoep , ook zo lekker!!

een paar jaar geleden stond er een boom naast dat stoepje bij ons..nou ik dus me eigen aan die takken vast houden Clown maar dan lig je dus ook bijna onderuit he Tong uitsteken

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 23:05

Ik ben er ook mee begonnen, ik liep eerst 3 keer in de week hard maar dat werd een beetje saai, dus dat doe ik nu 1 of 2 keer in de week en daarnaast skeeler ik ook 1 of 2 keer in de week dat is veel leuker dan hard lopen vind ik Tong uitsteken