Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebel_Jits schreef:Mij lijkt een tongpiercing echt gaaf, maar hoe gaat dat precies?
Ik dacht altijd dat ze je tong vasthielden met een soort tangetje en er dan een dikke naald doorheen duwen. Klopt dat? Is het pijnlijk? Bloedt het?
Daarbij heb ik van die draadjes achter mijn tanden. Is het dan verstandig om er 1 te nemen?
Merlinde schreef:maar nog leuke suggesties voor een piercing die niet in het gezicht zit? ( vanaf dat ik 11 werd zet ik elk jaar minimaal 1 piercing of oorbel, kwam ik laatst achter.. en ja, ik word toch echt bijna 18)
Merlinde schreef:maar nog leuke suggesties voor een piercing die niet in het gezicht zit? ( vanaf dat ik 11 werd zet ik elk jaar minimaal 1 piercing of oorbel, kwam ik laatst achter.. en ja, ik word toch echt bijna 18)
Candy_x3 schreef:heejjxx opniew
ik had een vraagje: doet stretch pijn ?
L_ola schreef:Klopt het dat bij een Labret (op de onderlip) de tandvlees kapot gaat/zakt door het sluitinkje aan de achterkant?
Heb je ook plastic achterkantjes..?
Duhelo schreef:een tongpiercing stretchen?
welke sieraden steek je daar dan in?
voor degene die me niet meer kennen, bezitster van een tongpiercing en een tongweb
Anthea schreef:Dat vind ik zo'n onzin, dat komt bijna niet voor. Ik heb er geen last van en ik heb verdomme toch 3 lippiercings.Ik had 2 van die plastic dingen maar ik heb nu ringetjes.
Candy_x3 schreef:ik wil naar 6mm.. (kan juist een safke door) ik weet alleen niet of ik het wel zou doen.. ik wil het echt niet te pijnlijk maken, nu ja, ik ga nog wat opzoeken, en later ben ik hier waarschijnlijk weer met meer vragen
doei!