Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lotjj92 schreef:het is inderdaad een stuk acceptatie. ik ben van mezelf nogal perfectionistisch dus me ergens bij neerleggen is voor mij erg moeilijk.
voor een leuke openingszin hoeft het niet, heb al een vriend![]()
ik heb er vroeger veel rottige opmerkingen over gehad. dat ik écht voor banketstaaf gezet werd met mijn litteken. dat heeft me heel erg veel pijn gedaan.
ik denk dat ik gewoon een gesprek wil met een plasticschirurg, kijken wat hij ervan vind.
overigens smeer ik mezelf altijd goed in met bodylotion zonder parfum (nogal een droge huid) dus neem ik ook mijn litteken mee. zo hou ik het wel goed vet.
het is inderdaad meer mijn eigen lichaamskleur geworden, in het begin van de zomer verbrand het wel gauw. maar later wordt het ook mee bruin.
oOoKellyoOo schreef:Pff zeur niet ik heb over men hele buik rug en benen striemen die niet meer weg gaan. (van de zwangerschap) En daarbij heb ik nog eens 3 mega littekens in mn gezicht.
Wellicht kun jij er iets aan laten doen, maar of het je waard is? Vaak kan het alleen maar nog lelijker van worden
lotjj92 schreef:nee, mijn moeder werkt wel in een ziekenhuis. misschien dat zij wat kan informeren. als het risicovol is doe ik het absoluut niet. maar merk dat het liteken mij in de weg staat. hoe stom het ook klinkt.
lotjj92 schreef:door een ongeluk met mijn vorige pony. er waren op dat moment veel mensen aanwezig in dat stuk land. en ik zou nog even crossen wat helemaal misging. ze bokte en ik vloog eraf (was nogal een droge zomer) waarna ik op wilde staan en weer neerviel omdat het niet meer ging (had ongeveer 1.5/2 liter bloed los in mijn buik. ze wisten niet wat het was, en zagen enkel vocht. hebben mij dus zo snel mogelijk opengesneden want als het een darmperferatie was konden ze me weer dicht maken en met een helikopter naar groningen brengen. bleek dus dat ik mijn milt heb gescheurd.