Met verdoving nog voelen heb ik nog nooit gehoord.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Dan blijven er twee opties over:
1. verkeerde zenuw
2. verdoving al een beetje uitgewerkt
Gabrielle_ schreef:Pff, kom ik net weer van de tandarts, hij bezig met mijn gaatjes boren.
Zeg ik stop ermaar mee ik verga van de pijn, dus toen kreeg ik verdoving, hij even gewacht tot ik niks meer voelde en ging verder.
AUWW, jeetje t deed nog steeds ontzettend pijn.
Ik snap daar dus niks van, en ik heb nu ook wel ontzettende angst voor boren gekregen.
Hebben meer van jullie hier last van, of ben ik dan weer de enige?
moonsparkle schreef:3line schreef:een vriend die tandarts in spe is?zou ik niet durven wagen
![]()
achja, weetje de ene keer doet het wel zeer en de andere keer niet.
ik moet het toch wel weten, heb onderhand een goedlopend maandelijks abbo op de tandarts( heb hele slechte tanden, geërfd van mijn o zo lieve moeder)
Niet durven? Waarom niet als je dit leest denk je wel anders:
De pas afgestudeerde WO tandarts kan z’n zegeningen tellen. Je vindt rap een baan, met een gemiddeld bruto startsalaris van ruim 3400 euro per maand hoor je bij de topverdieners.
Lolleke schreef:moonsparkle schreef:Dan blijven er twee opties over:
1. verkeerde zenuw
2. verdoving al een beetje uitgewerkt
En voor nummero 3:
een ontstoken kies.
Gaatjes kunnen gaan ontsteken en dan valt het niet meer te verdoven.
Net zo min dat bot valt te verdoven (daarom zijn wortelkanaal behandelingen ook niet altijd volledig te verdoven)
Ben ongelofelijk goed bekend met het niet verdoofd kunnen kijrgen.
Heb slechte tanden en een periode gehad van heel slecht poetsen = veeeehl gaatjes.
9 in eens om precies te zijn, mijn god wat een hel!
De ene na de andere spuit erin.
En vorig jaar een wortelkanaalbehandeling. Daar viel de pijn wel mee maar fijn was anders.