Ervaring met Stackers.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marus

Re: Ervaring met Stackers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 17:08

Mindfields schreef:
Ik heb ook ooit stackers geprobeerd, jaren geleden, en kreeg ook hartkloppingen en kon niet slapen. Mijn toenmalige vriend ook. Ik zou er ver weg van blijven!

Hier nog iemand die er dus vreselijke hartkloppingen van kreeg!! Ik dacht echt dat ik dood zou gaan.. Klinkt misschien belachelijk maar ik werd echt niet goed!! Trillen zweten en het voelde net of was ik niet helemaal bij..Zelfs het praten ging erg raar voor mijn gevoel.. Nee ik begin er niet meer aan...

Kijk eens op www.drogisterij.net en dan bij Stackers en lees dan maar eens de recencies.. Ik denk dat je dan wel na gaat denken voordat je er aan begint Knipoog

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 17:13

Citaat:
Als jij moeite heb met je gewicht is het zaak iets aan je zelfvertrouwen en zelfacceptatie te doen, niet zozeer aan je gewicht.

Amen Ja

Wij vrouwen worden enorm beinvloed door de media.. er zijn maar weinig topmodellen, en miljarden echte vrouwen...
En dan zouden alleen die paar topmodellen mooi zijn...
Ik denk dat het helemaal niet slecht is om een beetje extra te hebben..(niet overdreven natuurlijk, dat is slecht voor je gezondheid)

Ik heb al 15 kg minder gewogen als momenteel.. nu weeg ik rond de 70 kg.. mss een kilo of 2/3 te zwaar, maar ik heb me nog nooit zo goed, mooi, en sexy gevoeld als nu..

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 23:36

[LZP] > [MW]

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 09:47

Ik zou eerst de diëtiste eens bezoeken Knipoog

De horrorverhalen hier gaan imo over de 'oude' stackers, met efedrine, en die zijn verboden.
De nieuwe stackers werken niet zo goed meer, moeten wel rustig opgebouwd worden (dus niet gelijk stackers 4 gaan slikken zoals die anorexiagevalletjes doen, maar gewoon rustigaan beginnen met stackers 2). Dan blijft wel de vraag: is je gewicht het je waard om je hele leven allerlei zooi te blijven slikken, die mettertijd wellicht ook minder werken en wat ergens echt niet goed kan zijn voor je lichaam? Je lichaam brengt het wel weer in balans nl. Misschien is dit jouw natuurlijk gewicht en hoe dan ook ga je zien dat je lichaam dat steeds opnieuw terug gaat zoeken.

Ik zou zeker eerst naar de diëtiste gaan en samen zoeken naar een dieet dat voor jou past en werkt. Het dieet van een ander kan voor jou helemaal verkeerd uitpakken en als je al jaren bezig bent heb je wellicht ook last van het jojo-effect. Dus dan moet je eerst balans brengen.