Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris_V schreef:Cheveyo schreef:Sommige mensen hebben altijd geluk
Maar denk aub niet te licht over een abortus(pil) er zijn er die veel meer moeite moeten doen met zwanger worden dan jij wellicht.
Ja dat weet ik inderdaad. Maar het past er nou gewoon niet in het is gewoon niet op te brengen
Urko schreef:Ik ben het eens met ikenindi!
Maris_V schreef:Bedankt voor je reactie SuperSmurf.
Stel je voor meisjes/vrouwen die het kind niet willen maar toch laten komen en wat nou als dat kind later hoort je was een foutje we wouden je helemaal niet.
Dat lijkt me ook niet wat.
Silence schreef:Ja sorry, klinkt misschien bot, maar ik ben ontzettend tegen abortus.
Ik heb zoiets....als je dan later kinderen wilt, hoop ik ergens dat dat niet lukt.
Silence schreef:Ik heb dit topic met open mond gelezen...
Jeetje TS, wat denk jij gemakkelijk over abortus....
Daar schrok ik echt van...
Het is je eigen verantwoording, jij gaat naar bed met iemand zonder voorbehoedsmiddel.
Dan weet je wat er kan gebeuren. Als je geen kind kunt hebben, denk dan gewoon na.
Moet daar nu weer zo´n klein wezentje de dupe van worden...dat jij als zijn/haar moeder zijnde simpelweg gewoon vermoord??
Oke, het hartje klopt misschien nog niet, maar het is toch al jouw vlees en bloed.
Ja sorry, klinkt misschien bot, maar ik ben ontzettend tegen abortus.
Ik heb zoiets....als je dan later kinderen wilt, hoop ik ergens dat dat niet lukt.
Er zijn zoveel mensen die alles op alles zetten voor een kindje, maar die het maar niet voor elkaar krijgen en daardoor immens verdriet hebben.
En jij denkt er zo simpel over alsof het een product is dat je niet wilt dus maar weggooit.
Ik krijg nu vast heel Bokt over me heen, maar mening geven mag nog altijd.
Liselot11 schreef:Silence schreef:Ja sorry, klinkt misschien bot, maar ik ben ontzettend tegen abortus.
Ja hoor... dit zit ik dan weer met open mond te lezen hoor!
Silence schreef:Het is toch zo.
Nu een kindje zonder pardon ´vermoorden´ en als het je dan wel zint gewoon maar een nieuwe ´maken´