Misschien toch maar eens opzij leggen en kijken of het niet gewoon zonder kan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yellowfish schreef:Zonder labello ga ik de deur niet uit, en als ik hem niet bij me heb ga ik terug om hem te halen
Maartje1990 schreef:Ik ga in de vakantie wel afkicken, dan zit ik toch aan 't strand enzo... dus om nu een labello in m'n bikinibroekje te stoppenvind ik toch iets minder
MiraMar schreef:Maartje1990 schreef:Ik ga in de vakantie wel afkicken, dan zit ik toch aan 't strand enzo... dus om nu een labello in m'n bikinibroekje te stoppenvind ik toch iets minder
Let dan wel op dat je lippen niet verbranden in de zon... dan wordt het afkickproces namelijk nog pijnlijker...![]()
![]()
Overigens ben ik van de zomer gestopt nadat ik in het vliegtuig mijn labello niet bij me had (i.v.m. al die vage veiligheidsregels over vloeistoffen etc. in je handbag) en daardoor zooo'n vervelende reis heb gehad....
Maartje1990 schreef:dat blistex werkt dus bij mij hélemaal niet... krijg ik alleen maar pijnlijke lippen van
Sophie2 schreef:Labello verslaving.. Ja, ik ken het. Mijn oom heeft het heel erg. Die heeft nu ook totaal geen pigment meer aan z'n lippen. Ziet er helemaal niet meer mooi uit, allemaal door de Labello. Misschien dat dit helpt?