Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SecretLIN schreef:slikfobie ??
Tja ik probeer het wel maar lukt me gewoon niet als ik drinken in mn mond heb en de gedachte dat ik het moet doorslikken blokkeerd er gewoon iets, echt heel vreemd ....
soms met een rietje wil het nog wel..

nickyu schreef:SecretLIN schreef:slikfobie ??
Tja ik probeer het wel maar lukt me gewoon niet als ik drinken in mn mond heb en de gedachte dat ik het moet doorslikken blokkeerd er gewoon iets, echt heel vreemd ....
soms met een rietje wil het nog wel..
en hoe heb je dat met water ijs ?
sinasappels ?
yochurt of yochurt drink ?
en dat het vrij abnormaal is dat je geen drinken door wil/kan slikken... bovendien na al die reacties hier zou toch echt eens langs een dokter gaan
Die kan misschien tot een oplossing lijden. Wij kunnen wel allemaal gaan zeggen dat het slecht is en je meer moet gaan drinken, maar dat kun/wil je niet... dus ga dan gewoon naar de dokter
Chubby schreef:Dit is sowieso funest voor je nieren en blaas. Je hebt grote kans op o.a. nierfalen en nierstenen. Ook al je andere organen lijden hieronder. Hoofdpijn? Slechte huid, acne? Problemen met de stoelgang? Velletjes op je lippen? Makkelijk ziek of verkouden? Je leeft continue (!) in een staat van uitdroging.
Ik dronk ook nooit genoeg, maar dwíng mezelf tegenwoordig gewoon. 's Morgens 2 kommen thee, tussen de middag een glas melk of fruitsap en de rest light frisdrank. Als ik ga sporten (3x per week) drink ik 0,75 l water..

sinds ik dit topic geplaatst heb drink ik al iets meer maar wel kalm aan met een rietje en moet zeggen hoofdpijnen zijn al weg...
of gewoon even langs de dokter gaan misschien makelijker
?
SecretLIN schreef:ik zeg niet overal nee op ik kan gewoon heel moeilijk slikken, kan het wel maar op 1 of andere manier is het heel moeilijk om die knop om te zetten tis gewoon moeilijk uit te leggen..
Als ik echt wil en dan ook ga drinken wordt ik misselijk en kan ik wel overgeven..(nou en dat wil ik absoluut niet zodra ik dat gevoel krijg wordt ik panisch) maar ik heb al een beetje een oplossing gevonden het drinken wordt iets gemakkelijker met een rietjesinds ik dit topic geplaatst heb drink ik al iets meer maar wel kalm aan met een rietje en moet zeggen hoofdpijnen zijn al weg...