Ik loop leeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

superXmacho

Re: Ik loop leeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 16:02

heb ik ook als ik ziek ben wil echt niet over geven.

ben er ook echt heel erg beng voor.

ook als je over iets vies hebt krijg ik dat overgeef gevoel al

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 17:14

Indd afvallen gebeurt er wel snel door, maar voor de rest
Dan liever alles van onder dan van boven eruit , overigens haald de angst om over te geven wel het idee "vinger in de keel om af te slanken" weg dus er is ook IETS positiefs aan

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 20:26

Een tijdje geleden heb ik het gehad. Maar ik hoorde dat je juist moet blijven eten. Niet extreme dingen, maar zo schijn je het eerder kwijt te zijn.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 20:35

Hmm misschien om de bacterieën eruit te laten komen?

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 20:38

Hoi

Bedankt voor jullie lieve reacties en advies.

Ik bleef dinsdag en woensdag van 2 kanten leeg lopen en heb dus ook niks gegeten, heel veel geslapen ik was echt super moe/duf. Lauw water bleef er met kleine slokjes in maar ik had absoluut geen behoefte aan ( warm) eten dus dat heb ik tot woensdagavond niet gedaan. Ik heb woensdag om 20:00 een beschuitje gehad en dat bleef er in.
Donderdag over de hele dag 4 beschuitjes gegeten en thee gedronken en voelde ik me al wat beter. Vandaag voel ik me ( weer) goed, heb nog geen behoefte aan warm eten maar ik heb vanmiddag en net 2 boterhammen gegeten en dat gaat goed.

Ik denk/hoop dat ik morgen weer gewoon gezond ben, blijkt toch wel een buikgriepje te heersen want er zijn ook 3 collega's en een huisgenoot door geveld.

Beterschap aan iedereen die zich ( nu) ook beroerd voelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 22:43

Ik heb het van de week ook gehad, 3 kilo afgevallen in 1 nacht + dag. Bloos! Nagelbijten / Gniffelen
2 dagen later voelde ik me weer goed gelukkig. Haha! maar idd, niet teveel eten, lekker veel drinken! Lachen

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 23:37

Ik heb ook een tijdje geleden maaggriep gehad,
nou wil je vertellen echt geen pretje. Nagelbijten / Gniffelen
Ik had het ongeveer een week en in het begin toen het begon bleef ik kotsen tot er gewoon niks meer uitkwam.
Dat is nog het ergste als er niks meer uitkomt.
(wel heel veel afgevallen Nagelbijten / Gniffelen)

Beterschap en hoop dat het snel over gaat! Ach gut
Lekker warm op de bank of in bed gaan liggen uitrusten.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 23:47

Ja, dat blijven spugen, ook als er niks meer uit komt/kan komen omdat je maag leeg is herken ik. Dat reflex is echt niet fijn en ik heb nu dus serieus spierpijn in mijn zij/bij mijn ribben door de kracht die daar op komt tijdens het spugen.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 20:46

Vorige week lag ik ook gevloerd, helaas moest het stage bedrijf mee kijken Nagelbijten / Gniffelen Ben toen opgehaald door mijn vader en had de auto toen ook even bewerkt Nagelbijten / Gniffelen
Ben er gelukkig nu weer vanaf, bleh van alles wat wat ik tot nu toe gehad heb vind ik die buikgriepen echt 10 keer niks

Julia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 20:48

Gelukkig heb ik nog nooit buikgriep gehad Nagelbijten / Gniffelen
Sterkte iig!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 20:52

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:07

Ook ik heb het sinds vannacht vier uur. Ik voelde me wat opgeblazen, vriend maakte zich klaar voor zijn werk. En opeens kwam die golf. Gatverdegatver. Ik heb deze dag eigenlijk alleen maar op bed gelegen. En een luchtig toetje gehad (bevalt niet). Ik probeer te drinken maar dat gaat niet echt. Ik hoop maar dat het morgen wat beter is. Heb mijn stage voor morgen afgezegd. En hoop dat ik woensdag naar een bel. workshop ga.

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:17

Ik zit ook ziek thuis... Was gister op verjaardag en kreeg het in een keer vies warm en ook gewoon benauwd, misselijk, en ook behoorlijk suf. Zijn toen snel naar huis gegaan, op bed. Ik moet zeggen ben nu wel weer wat opgeknapt, alleen nog heel erg suf. Gelukkig dus niet geveld door de griep, maar ik weet dat, dat behoorlijk vervelend is. Nouja probeer in elk geval wel te blijven eten en drinken, al zijn het maar kleine beetjes. Beterschap!

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:19

Oh vervelend zeg! Ik heb het een paar weken terug gehad!
Beterschap!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 23:03

oef..
ik heb het vrijdag nacht gehad..
normaal gesproken laat ik alle griep epedimien (kan geen puntjes op letters plaatsen hier Tong uitsteken) aan mij voorbij gaan..
maar 2 uur lang in een koelcel staan met veel te weinig kleren aan heeft mn weerstand zo verzwakt dat ik er dit keer ook aan moest geloven ..
ik vond t alleen nogal eng...
elke keer dat ik weer zo'n 'vlaag' van krampen kreeg ( gaat bij mij altijd met vlagen) dan viel ik bijna flauw..
dus ik kon ook niet op de wc blijven zitten want ik was er al 2 keer bijna van af gedonderd...
ik ben de dag erna wel gaan werken....ben wel vaak gaan zitten omdat t weer bijna misging maarja...we hebben neit echt vervanging en ik vind t niet fijn om 'zomaar' af te zeggen...
gewoon even bikkelen maar Lachen
( en een mega overdosis aan alle soorten vitaminen genomen die we in huis hebben:P)

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 09:39

Zwitsal schreef:
oef..
normaal gesproken laat ik alle griep epedimien (kan geen puntjes op letters plaatsen hier Tong uitsteken) aan mij voorbij gaan..
maar 2 uur lang in een koelcel staan met veel te weinig kleren aan heeft mn weerstand zo verzwakt dat ik er dit keer ook aan moest geloven ..
elke keer dat ik weer zo'n 'vlaag' van krampen kreeg ( gaat bij mij altijd met vlagen) dan viel ik bijna flauw..
dus ik kon ook niet op de wc blijven zitten want ik was er al 2 keer bijna van af gedonderd...
ik ben de dag erna wel gaan werken....ben wel vaak gaan zitten omdat t weer bijna misging maarja...we hebben neit echt vervanging en ik vind t niet fijn om 'zomaar' af te zeggen...
( en een mega overdosis aan alle soorten vitaminen genomen die we in huis hebben:P)

Ik vind je inderdaad dan wel een bikkel. Maar volgens mij is dat niet zo slim. Je speelt dan wel met je gezondheid.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 10:50

Coby schreef:
Zwitsal schreef:
oef..

Ik vind je inderdaad dan wel een bikkel. Maar volgens mij is dat niet zo slim. Je speelt dan wel met je gezondheid.

mwah...ik ben na zaterdag niet meer misselijk geweest, heb zondag ook gewoon geleerd en gewerkt..
alleen mn verstopte neus en t hoesten is nu nog lastig... en k heb nog steeds last van slijm in mn longen ook..wat ik er niet zo goed uitgehoest krijg..
maar dat gaat ook wel weer over...
als ik wist dat er nog 3 mensen waren die hadden kunnen invallen had ik me misschien wel ziekgemeld..
maar ik vind het sowieso niet fijn om me ziek te melden, heb altijd t idee dat de rest dan denkt dat ik me 'zomaar' ziek meld..
en t andere meisje dat ook in t weekend werkt had dan voor mij moeten werken...en t was net haar rustige weekend...dus dat vond ik ook zo naar..

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 10:53

ik zit ook al 3 weken in een dip hoor.. Heb nu alleen nog maar bukpijn maar de eerste week was het ook alleen maar overgeven enzoo..

En ben nu nog eens mn stem kwijt ook Knipoog.

X