grootoom met Schizofrenie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Re: grootoom met Schizofrenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 22:27

c_alsemgeest schreef:
hmmm lastig... maar dat hij zo weinig 'mag' eten baseren ze op de diabetes? Kunnen jullie niet een keer met een arts of psychiater van het tehuis gaan praten? Want imo is dit echt onzin Clown

Dit gaat aan t einde van de week weer gebeuren Knipoog werkt het niet zullen we alles op onszelf nemen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 22:30

Eigenlijk te gek voor worden dat de familie de zorg over moet gaan nemen omdat de verpleging hun werk niet goed doet Hamer

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 22:35

c_alsemgeest schreef:
Eigenlijk te gek voor worden dat de familie de zorg over moet gaan nemen omdat de verpleging hun werk niet goed doet Hamer

Tja daar willen ze naartoe......
Maar dat hij weinig eten krijgt omdat hij diabetes heeft is belachelijk en nogal achterhaald...(hoe moet dat wanneer zijn bloedsuikerspiegel te laag is?)
Het lijkt me niet een al te beste zorginstelling als ik het zo lees, en helaas zijn die er genoeg...
Blijven vechten voor je oudoom want dit deugt niet. Ach gut

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 22:37

Nee het is vaak slecht gesteld... ik heb ooit een keer een stage gelopen in een verpleeghuis. De tranen schoten je in de ogen als je zag hoe de mensen er soms bij lagen... ik heb dit gevalletje toen ook gemeld bij de inspectie Clown