nu dacht ik ook ik maak haar wat later weer wakker en hopelijk slaapt ze dan langer door.
gevolg: mevrouw drinkt nu al een aantal week 2 keer per nacht. en ze is al 7 maand
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zondag komt een vriendinnetje hem rijden, om even alles weer op de rails te zetten. Meneer is compleet stuurloos, en in mijn paniek reageer ik totaal verkeerd. De komende paar weken heb ik alleen maar les, ook op het paard van mijn instructrice om mijn gevoel weer een beetje terug te krijgen. Dat valt echt tegen na zo lang niet gereden te hebben. We zien over een maand wel weer waar we staan, ik heb er gelukkig nog wel plezier in om met hem bezig te zijn. We begrijpen elkaar alleen nog niet zo goed. 
borstvoeding geveven. Hij was mijn eerste borst-kind. (na twee grotendeels flessekinderen) Ik heb het als ongelooflijk fijn ervaren dat hij zo mooi zijn eigen ritme aangaf en dat ik het gewoon heb gevolgd. Ik voedde op verzoek, waneer hij er om vroeg. Ook s'nachts. (Natuurlijk kun je een beetje proberen te stoeien met de tijden ertussen, soms lukt dat ook wel.) Boaz sliep wel altijd naast ons in zijn wiegje en bij mij in bed, omdat dat het allemaal gewoon een heel stuk minder vermoeiend maakt dan elke keer helemaal uit bed en dus ook helemaal wakker zijn. Meestal vielen hij en ik samen tijden het voeden in slaap. Mijn man vond het juist heerlijk omdat hij van het hele voeden helemaal niets merkte en dus lekker door kon slapen!
)