Wat een snoesje!
Ik heb mijn jongste ruim 2,5 jaar (!)
borstvoeding geveven. Hij was mijn eerste borst-kind. (na twee grotendeels flessekinderen) Ik heb het als ongelooflijk fijn ervaren dat hij zo mooi zijn eigen ritme aangaf en dat ik het gewoon heb gevolgd. Ik voedde op verzoek, waneer hij er om vroeg. Ook s'nachts. (Natuurlijk kun je een beetje proberen te stoeien met de tijden ertussen, soms lukt dat ook wel.) Boaz sliep wel altijd naast ons in zijn wiegje en bij mij in bed, omdat dat het allemaal gewoon een heel stuk minder vermoeiend maakt dan elke keer helemaal uit bed en dus ook helemaal wakker zijn. Meestal vielen hij en ik samen tijden het voeden in slaap. Mijn man vond het juist heerlijk omdat hij van het hele voeden helemaal niets merkte en dus lekker door kon slapen!
Ik vind je beslissing om het gewoon te nemen zoals het komt heel goed!
Dat ze al zo mooi doorslaapt geeft aan dat ze een heel mooi ritme te pakken heeft en dat ze tevreden is en goed in haar vel zit! Ik zou dat niet veranderen, je krijgt er alleen maar een nerveuze ontevreden baby van. Ze is nu nog zo klein dat ze alleen maar vraagt om dat wat ze nodig heeft!