Hobby schreef:Hmm...dan ben ik opeens blij dat het maar astma is... Reageert jouw lijf dan überhaupt nog op alle medicatie na al die jaren? Je kan wel nagaan dat het rotzooi is als ik zo jouw verhaal lees over een blijvend dunnere huid. Ook lastig als je een echt buitenmens bent, dat je van het minste of geringste verbrandt.
Dat wazige had ik inderdaad ook toen ik de prednison gebruikte, ik kon erg afwezig zijn en heb de gok met het autorijden maar even niet genomen. Op dit moment heb ik verder niet zoveel te klagen, de huisarts blijft alleen een scherp geluid horen in de ademhaling wat volgens haar nog steeds op een ontsteking duidt. Verder is mijn conditie weer eens flut, dus ik kan weer opnieuw beginnen met opbouwen (niet mijn favoriete onderdeel). Ik wacht eerst de foto's maar even af, al verwacht ik daar niet veel van.
Als die ontsteking blijft zitten zou ik echt vragen om een zwaardere kuur hoor..scheelt zveel als je je snel wat beter voelt..oke het is troep maar dat beter als je constant moe en lusteloos voelen..
en ja zonnenbrand creme gaat s'morgens op en door de dag nog een paar keer, ben voor het gemak dan ook postbode en geef veel privelessen in buitenbakken