_Scarlet_ schreef:Elinax21, je kan merken dat jij niet rookt. Roken is inderdaad zo belangrijk dat je er gelijk niet meer om uitgaat, als er geen andere maatregelen worden getroffen en je niet met alle andere rokers in een verdomhoekje wordt gestopt. Kijk, als er een plek komt, met verwarming in de winter, buiten, uit de tocht, met overdekking, eventueel met nog wat bankjes / statafels, waar je je drankje mee mag nemen... denk niet dat er dan iemand klaagt. Maar als je als roker maar buiten moet gaan staan zonder afdak of wat dan ook... nee, dan ken ik een heleboel mensen die niet meer uit zullen gaan. Omdat het voor hun wél belangrijk is dat ze kunnen roken én uit kunnen gaan.
Ook vrees ik voor het voortbestaan van vele kroegen, niet alleen omdat er een heel aantal rokers niet meer zullen komen (of er in ieder geval minder lang zullen blijven en minder zullen kopen), maar ook omdat als de rokers buiten staan, er meer overlast voor de buurt zal zijn. Die boetes zijn ook niet mis.
Ach ja, een vriendin van me heeft al een topidee. Die geeft gewoon elk weekend een feest...
Wel een rokersfeest hoop ik toch :p
Kom ik ook !! kan ze ook nog geld verdienen ook!!
haha