ervaringen emg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pol

Re: ervaringen emg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-08 13:21

Ik moet ook door voor de 2de ronde. Nu het emg onderzoek met de naaldjes! Het zijn hele dunne naaldjes is mij verteld! We zien wel!!! sterkte allemaal!!

pol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-08 10:03

Shirley ben je al voor de 2de ronde geweest?? Hoe ging dat? Hebben ze al wat verteld of is het nog het bekende wachten...... Ik ben donderdag voor de emg geweest met de naaldjes en nu dus wachten op de uitslag.
@ Wienna ben jij al opgeroepen voor je emg met roesje! ?

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 10:16

hoe is jouw emg gegaan?
deed het zeer met die naalden?

pol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-08 22:18

Mijn "naaldjes" emg duurde in ieder geval een heel stuk korter dus dat was een voordeel. Tong uitsteken
Vervelend is als ze het naaldje op de juiste plek moeten krijgen. Dat is niet lollig. Maar daar is het ook niet voor bedoeld Haha! Aan de achterkant bij mijn enkel Brr... Maar we hebben het gehad en nu voelen me benen lekker zwaar.. En nu maar weer afwachten. Hoe is het met jullie ??

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 09:36

Ik wacht nog steeds en er zijn intussen al heel wat boze telefoontjes over en weer gegaan....

pol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 16:22

Jeetje Wienna!! Jij hebt toch last van beide polsen?? Hopelijk leverd dat wachten wat op? succes in ieder geval!!

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 08:25

hehe, eindelijk gister te horen gekregen dat ik 9 mei een gesprek heb hoe ze het gaan doen en 19 mei gaan ze mijn EMG doen Ja

pol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 09:49

Ha Wienna, zijn je boze telefoontjes toch niet voor niks geweest!! Tong uitsteken Eindelijk!! Maar hoe gaat het nu met je?

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 16:12

Niet echt goed eerlijk gezegd Bloos

Barst de hele dag door van de pijn. Begint nu ook uit te breiden..

pol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 20:25

Daar wordt je Verdrietig van!! Maar er was toch zo goed als zeker sprake van carpaal tunnelsyndroom? Maar moet je 's nacht ook bewegen/schudden met je handen? En kan als het cts is kan het dan uitbreiden of bedoel je uitbreiden in de zin van erger worden of vaker last van? In iedergeval Ach gut

pol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 18:07

Ha Wienna hoe is je gesprek verlopen? gaat alles zoals het is gepland?
Ik heb de neuroloog gesproken en ga (pas) eind mei naar hem toe om te bespreken om een spier bioptie te laten doen. En bespreken welke medicijnen ik kan gebruiken, welke bijwerkingen en welke opties. Dus misschien kan ik toch nog topsporter worden?? Haha!

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 14:25

Lachen

19 mei heb ik het onderzoek, dat is maandag al Nagelbijten / Gniffelen

Vorige week het intake gesprek gehad, nog niet veel bijzonders.

Altijd positief blijven he?? Dus ja jij word topsporter Haha!

pol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 11:08

Wienna jij heel veel succes maandag Ach gut en krijg je maandag ook de uitslag van de emg?

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 16:35

uitslag is er hoor....

eindelijk uit het ZKH.

Goed en minder nieuws. Ik heb geen CTS

Wat heb ik wel, na foto's en onderzoeken blijkt dat ik een aangeboren afwijking heb. In mijn beide armen is mijn ellepijp een halve cm korter dan mijn andere bot

Wat ze nu gaan doen is aan beide kanten een MRI scan maken om te zien hoe alles eruit ziet. Dan volgen kijkoperaties om alles schoon te maken en vlak te maken. Gaat dat niet lukken dan volgen meerdere operaties om aan beide polsen die botten te breken, platen en schroeven erin te plaatsen en zo mijn bot proberen langer te krijgen...

Ik ben er dus nog lang niet klaar mee

pol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 09:55

Jeetje Wienna Verdrietig je weet nu wel waar je pijn klachten vandaan komen. En er kan wat aan gedaan worden
maar jeetje het zal zeker schrikken voor je zijn. Hopelijk redden ze het met een kijkoperatie om het op orde te krijgen. Heb je de afspraak staan voor de kijkoperatie?? sterkte !!!!!!!!

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 20:00

hoe is t nu met jou pol?
en wienna wat vervelend joh,maar je weet nu in ieder geval waar het vandaan komt,dat is al heel wat Knipoog

pol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 09:27

Ik ben nog bezig met onderzoeken. Van de week heb ik een Mc ardle test gehad en heb de uitslag daar nog niet van. Mogelijk spierstofwisselingsziekte. Het verklaard in ieder geval waarom ik zo'n last heb van mijn spieren Haha!.
Hoe is het met jouw ellenAST? gaat het al wat beter? Heb je al weer eens b12 laten prikken?

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 10:50

oke,een spierstofwisselingsziekte,pff daar word je ook niet blij van volgens mij.
met mij gaat het nog steeds hetzelfde,heb niet meer laten prikken,huisarts werkt niet echt mee :

pol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 10:07

Ik weet dat artsen niet open staan voor het b12 "verhaal" ik heb het ook eens met mijn neuroloog besproken. Er werd toch bloedonderzoek gedaan voor de tigste keer en vroeg of dat niet meegenomen kon worden. Nou da's niet nodig je eet toch gezond Vork
Ik heb wel gehoord dat mensen in het vakje fibro werden geplaats en toch een b12 tekort hadden?
Vreemd dat er bij jouw voor gekozen is om toch een injectie te geven (toch?) en het vervolg???
Ik heb gisteren de neuroloog gesproken en moest een afspraak maken want hij had de uitslag van de test. De afspraak staat al op 21 juli Boos! lekker vlot. Mijn tere ziel kan het waarschijnlijk niet aan om één en ander telefonisch aan te horen!! We zien het wel jij ook sterkte!!!