Overgewicht & Jensen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: Overgewicht & Jensen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 08:09

Ik heb een stukje gezien, alleen het gesprek met Jensen zeg maar, op een gegeven moment heb ik weggezapt want ik snap echt niet wat die mensen bezielt.
Ik begon me er echt aan te ergeren dat ze zo dom kunnen zijn... Nagelbijten / Gniffelen
En dan denken ze nog wel dat ze helemaal gezond is.
Ik ben inderdaad benieuwd of ze uberhaupt nog wel kindjes kán krijgen en wanneer er iets gaat gebeuren met haar gezondheid. Zoveel als zij eet is ook niet normaal, ieder mens weet toch dat zoiets gewoon écht niet goed is voor je gezondheid? Scheve mond

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-08 10:40

Nee toen ze die tafel naar binnen reden wat ze in 2 dagen aten schrok ik me kapot Bloos!
Dat is echt niet normaal hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 10:45

Het is echt heel persoonlijk, je hebt aziatische landen waar vrouwen als jong meisje al vetgemest worden omdat het cultuur is, vrouwen horen dik te zijn, dat is dan vrouwelijk.

Het is waar je je zelf het prettigst bij voelt, als je geen last van je gezondheid hebt, je graag eet en je hebt een partner die gewoon om je geeft hoe je bent en je neemt de moeite je zelf goed te verzorgen, dus haren netjes, leuke kleren laten maken of zelf maken, eventueel een beetje make-up als je daar van houdt, lekker parfummetje, wat is er dan minder met een vrouw die ook met haar uiterlijk bezig is maar strak in het pak zit?? Ieder wat wils.

De moderne fotomodel/catwalk dame vind ik eng om te zien, heel erg lelijk..., als men zich daar aan spiegelt dan ben je niet goed snik.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-08 10:51

Inderdaad,... het is ieder voor zich.
Tot nu toe heb ik enkel partners gehad die op stevig/dik vielen.
Mijn huidige partner vind het ook niet erg als ik naar een gezond streefgewicht terug zou gaan.
Inderdaad, die modellen van tegenwoordig,... vooral Jaslene van America's Next Top Model Bloos! die is zo onwijs mager.
En ik moet inderdaad ook zeggen dat dat meisje bij Jensen toch wel aardig netjes verzorgt was ( op de te kleine BH na Bloos )

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 10:53

Ik heb een halve minuut gezien (mams was aan het zappen Clown ) En volgens mij is het hetzelfde stel als pas in de LINDA. stond... daar stond ook uitgeschreven wat ze allemaal at op een dag, nou vreselijk... waar laat je het ook? Ik zou halverwege volgens mij de hele boel al weer uitk*tsen...

En ik snap indd niet hoe naief die meisjes zijn hoor... Zal vast wel een achtergrond hebben.
Ik ga nog even de uitzending via internet bekijken denk, ben nu wel nieuwsgierig.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-08 10:59

Welk nummer van de Linda was dat?

nouja achtergrond,... dat zal ook wel bij iedereen verschillend zijn Knipoog

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:09

Ik weet het niet zeker meer... heb het nr zelf niet, maar als ik het me herinner heette het nummer 'Schijt aan Sonja' Clown

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:12

Ik heb het ook gezien en het is zeker zo erg.
Maar mij lijkt dat ze het zelf allemaal best vond en als zij lekker in haar vel zit, tja, daar doe je weinig aan. Niemand kon tot haar doordringen en als je geholpen wil worden moet je dat zelf willen.
Als je daar geen 100% achter staat, dan lukt dat niet.

TS: jij wilde het zelf en voila het lukt je ook! Toppie hoor en je bereikt je doel wel!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-08 11:15

En dat is het hem ook,.... ik vond het ook wel best hoe het ging. De hele dag lekkere dingen eten Vingers aflikken

Maar mijn lichaam kwam met die 111 kilo al duidelijk in protest. Het hare nog niet,...

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:27

Ik heb het ook gezien, ik kan daar met mijn verstand niet bij, dat je het zover laat komen zonder dat je een keer denkt dat je het toch eens anders aan moet gaan pakken....
En die vriend dan ook, zijn vriendin aan gaan moedigen meer te gaan eten...
Nou ja, ieder zijn verslaving he Sigaar mijn ding zal het niet zijn...

Daarbij, ze zegt dat ze later kinderen wil en dat ze best wil afvallen als het niet lukt, maar ik zou het persoonlijk heel erg vinden als ik een kind had en ik kon niet met hem van de glijbaan af om de l*llige reden dat ik er te breed voor ben... Om het even zacht uit te drukken....

dat van die te kleine BH was me ook al opgevallen Bloos

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:33

ik heb de aflevering ook gezien....
vreselijk voor die meid, maar jammer genoeg ziet ze het zelf nog niet...

zodra ze het ziet kan het al te laat zijn....
het is immers een bekend fenomeen dat (veel mensen) makkelijker aankomen dan afvallen...
Ik hoop dat ze er een beetje op tijd achterkomt, dat wat ze nu doet niet gezond is voor haar lichaam en geest... Ach gut

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:34

Die Keith Bakker slaat wel in een halve seconde de spijker op zijn kop...
En zij steekt vervolgens gewoon haar kop in het zand...

Haar kinderwens is indd minder belangrijk dan het eten en de mening van haar vriend.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 12:44

Volgens mij doet ze alsof ze zelf baas is over haar eigen lichaam. Volgens mij zou ze echt wel meer gaan aankomen als haar vriend een ander ziet die dikker is. Is mijn indruk.

Ik vond het vreselijk om naar te kijken. Ik ben zelf al mijn hele leven aan het lijnen. En ben obsessief met eten bezig. Als ik er niet mee bezig ben eet ik ook veel te veel. Veel te veel lekker verkeerde dingen Clown

een obsessie is niet goed maar er totaal niet naar omkijken ook niet. Zelf ben ik 2 jaar geleden ruim 20 kilo afgevallen toen weer ietsje aan gekomen ivm ander (minder bewegend) werk. nu weer ruim 7 kilo kwijt.

Ik vond wel dat die keith met rake opmerkingen kwam en je zag ook aan haar gezicht dat ze wel wist dat hij gelijk had. Maar als ik zo op tv kwam zou ik ook stug blijven ontkennen Haha!

Nu ben ik godzijdank niet zo dik als haar Clown maar wel stevig. En dat wil ik er zeker weten af hebben.
Vind het belachelijk als je zo aan kinderen begint. Zal die dat kind dan ook zo dik laten worden? Sigaar

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 12:48

ik denk niet dat ze opzettelijk het kind ook te dik zouden maken, want ze zien het immers als een sexueeel extratje Nagelbijten / Gniffelen
wel zou het kindje vanzelf wel dik worden omdat het gewoon de gewoontes van de ouders over zou nemen.... Ach gut

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 12:50

Het ging hem volgens mij niet alleen om het sexuele. Ik vind het echt zielig voor het kind wat daar uit gaat komen.

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 12:55

Ik heb ook met verbazing zitten kijken Bloos!
Vond dat ze overal ook maar erg lacherig op reageerde, denk dat ze niet echt wist hoe ze erop moest reageren..

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 12:55

Breitling schreef:
Het ging hem volgens mij niet alleen om het sexuele. Ik vind het echt zielig voor het kind wat daar uit gaat komen.

ja ik ook...
vind het ook erg "eng" dat ze zelf niet wil zien dat ze met haar gezondheid speelt.... Nagelbijten / Gniffelen

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 13:11

Ik heb niet alles gekeken, maar ik heb wel meegekregen dat ze een kinderwens (denken te) hebben.
Toen dacht ik alleen maar, als je zo dik bent, heb je nog een uitdaging om zwanger te worden.
Dieren met ernstig overgewicht worden zeer slecht drachtig, me dunkt dat het in de mensenwereld net zo is.

En dan nog de praktische kant; welk standje zouden ze nodig hebben om het überhaupt raak te laten zijn?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 13:18

Cyntje schreef:
Nee toen ze die tafel naar binnen reden wat ze in 2 dagen aten schrok ik me kapot Bloos!
Dat is echt niet normaal hoor!

Jemig, at ze dat allemaal op 2 dagen! Mén! Misselijk Ik werd al misselijk als ik er naar keek!
Hebben ze trouwens ook geld teveel ofzo, want boodschappen zijn ook niet goedkoop tegenwoordig!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 13:22

Ik heb die aflevering ook gezien. Hij zegt wel: We stoppen als ze klachten krijgt, maar dan is het al te laat..

Waar ik pas echt van schrok was die Amerikaanse feeder, die zijn vrouw gewoon vet door een slangetje gaf. En ze was nog wel blij met haar 410 (Of 450?? Even vergeten) kilo's. Die is psygisch gewoon niet meer goed.. Vond 't echt vreselijk om te zien.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-08 13:23

410 Ja niet normaal!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 13:26

Ja.. Die heeft iig niet lang meer te leven of leeft al niet meer.

anneve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 13:27

Feeders zijn eigenlijk moordenaars, toch? (en het wordt nog een pijnlijke langzame dood ook).

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 13:27

Cyntje schreef:
En dat is het hem ook,.... ik vond het ook wel best hoe het ging. De hele dag lekkere dingen eten Vingers aflikken

Maar mijn lichaam kwam met die 111 kilo al duidelijk in protest. Het hare nog niet,...

tja of dat maakt ze zichzelf wijs natuurlijk. Kan me niet voorstellen dat je met zo'n gewicht nergens last van hebt.

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 13:30

Ik hoop dat ze in therapie gaat en inziet dat ze heel verkeerd bezig is. Zo jong en dan al zo'n gewicht.. die haalt de 40 niet eens!
En die jongen, als die van haar houdt, steunt hij haar ook bij het afvallen, ook al ziet hij liever een goed gevulde vriendin. Ze hoeft nou ook weer niet gratemager te worden maar een gezond gewicht bereiken en dan kan je ook nog leuke rondingen hebben.