Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordowner18 schreef:ja inderdaad sharrie, daar heeft mijn vriend ook last van, maar hij houd gelukkig meer rekening met mij dan met zijn ex, waarom zeg je niet tegen hem, goh als je geen nee kan zeggen waarom zeg je dan altijd wel nee tegen mij???
sharrie schreef:fjordowner18 schreef:ja inderdaad sharrie, daar heeft mijn vriend ook last van, maar hij houd gelukkig meer rekening met mij dan met zijn ex, waarom zeg je niet tegen hem, goh als je geen nee kan zeggen waarom zeg je dan altijd wel nee tegen mij???
Tsjaa we hebben nu heelveel spanning de laatste week, komt hierdoor denk ik.
Dus ik kan hem beter op dit moment niet opbellen denk ik, ik moet me even inhouden.
Mja ik weet ik pik altijd bijna alles.
Iedereen verklaard me ook voor gek dat ik naar het etentje ga.
NJa ik heb voorgesteld om te gaan bowlen 'savonds ipv loos voor de buis te hangen.
sharrie schreef:Tsjaaa ik ga er niet vanuit dat die vreemdgaat!
Hij heeft het met haar uitgemaakt voor mij!
Pierrot_An schreef:hmmm... mannen...
fjordowner18 schreef:ik zou dit dus echt niet pakken EX vriendin moet EXit blijven vind ik !!!
mijn vriend heeft in onze relatie ook nog 1 of 2 keer zijn exvriendin gezien (zit in zijn vriendengroepje), maar toen ik er heisa over ging maken en hem ermee confronteerde dat ik dat niet wou heeft hijn het niet meer gedaan.
Pierrot_An schreef:haha.. die van mij heeft ook een gebruiksaanwijzing hoor.. maar zullen ze allemaal wel beetje hebben (vrouwen zijn ook niet de makkelijkste) maar denk gewoon aan jezelf... en geef niet teveel toe aan hem als jij het er niet mee eens bent..
Pierrot_An schreef:ja klopt.. maar je geeft wel toe.. die meid is er dan toch ook bij?
nairtje schreef:Ik heb geen ex.Ik zou het zeker niet accepteren. Waarschijnlijk zou ik meegaan en dan zou ik met eigen ogen kunnen zien hoe zij met elkaar omgaan. Ga niet uit van het ergste, maar wees wel voorbereid op wat er gaat komen. Als hij het zo belangrijk vindt om met haar te eten, dan vraag ik me af hoe belangrijk jij wel niet voor hem bent.
Heb jij geen ex, misschien dat hij zich dan in jou kan verplaatsen als het anderom zou zijn.
Lovely1 schreef:fjordowner18 schreef:ik zou dit dus echt niet pakken EX vriendin moet EXit blijven vind ik !!!
mijn vriend heeft in onze relatie ook nog 1 of 2 keer zijn exvriendin gezien (zit in zijn vriendengroepje), maar toen ik er heisa over ging maken en hem ermee confronteerde dat ik dat niet wou heeft hijn het niet meer gedaan.
Vind ik eerlijk gezegd overdreven.
Mijn ex is mijn beste vriend. We hebben afgesproken dat dit ook zou zal blijven en dat een eventuele nieuwe vlam daar maar rekening mee moet houden. Die wordt natuurlijk wel van te voren ingelicht en er gebeuren geen dingen achter de rug om. We zijn 3 jaar samen geweest en hebben heel veel verdriet samen gehad en ook veel lol en dat gooi je niet in één keer weg omdat het uit is. Het is natuurlijk wel lastig voor de nieuwe persoon maar jou vriend moet je ook het vertrouwen geven dat er niks gebeurd en haar duidelijk maken dat hij voor jou gaat. Jij moet hem kunnen vertrouwen!
Lovely1 schreef:Ik zou het ook niet leuk vinden maar ik wil ook alleen een vriend die ik wel kan vertrouwen. Het is niet voor niks een ex en als ze ook in dat vriendengroepje zit kan het je moeilijk gaan verbieden. Alles wat je verbied wordt alleen maar spannender om te doen.