ik ben begonnen met 10 minuten onder de lichtste bank, inderdaar van te voren even smeren en na de tijd krijg je gratis aftersun.
ik ga nu 2x per week en dan kan ik over een week of 2/3 de tijd uitbouwen tot 15 minuten per keer en na nog weer een paar weken mag ik 20 minuten. en als ik de gewenste kleur bereikt heb kan ik dat bijhouden met 1 keer per week

ik hou altijd mijn string aan en die kon ik gisteren toch al wel zien zitten toen ik hem thuis uit deed
dat vind ik altijd leuk, kan je tenminste zien dat je ook daadwerkelijk bruin wordt

. Nee hoor, ik heb dat ook wel een beetje. Ik mag dus niet in de zon en sja, dan wordt je niet bruin. Vaak vragen mensen dan of ik dat niet vervelend vind, of zeggen ze dat ze nog een super-zelfbruiner weten. Heb er geen behoefte aan....en mijn hoofd wordt ongemerkt toch altijd wel een beetje bruin, dat vind ik op zich wel gezond staan
Ik heb van mezelf al wel een vrij donkere en dikke huid, ik kan ook alleen maar 12 minuutjes onder de zwaarste bank die wij hebben, onder lichtere kan ik niet helaas.