Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lianne84 schreef:Like_peres schreef:En verrekt heb je opeens een tumor in je eierstok en een traag werkend scheeltklier.
schildklierLike_peres schreef:Daarom is het een kleine moeite als de dokter zeg ga voor de zekerheid ff foto's laten maken een scan etc.mijn dokter doet het gelukkig altijd wel al vond het zh het niet nodig.
Als iedere dokter dat bij ieder patient zou doen wat denk je dat er dan gaat gebeuren?
(nog langere) wachtlijsten voor iedere test/scan/etc., plus nog hogere ziektekostenpremies.. Ach ja hebben we weer wat extra om over te zeuren.
Roane schreef:*stond al klaar om met fakkels en hooivorken achter lianne84 aan te gaan*
Is ook zo hoor, ken ook wel een stel mensen die pipen waar je niet goed van word. Maar in mijn geval; dit word de vierde keer dat ik klaag over helse pijnen waar je ziek van word. Maar omdat ik 19 ben, kan het nooit serieus zijn.![]()
Want het komt nauwelijks voor dat een jonge meid van mijn leeftijd serieuze rugklachten heeft, dus kan het ook tussen mijn oren zitten. Zo is het mij letterlijk gezegd de laatste keer.
Roane schreef:Hier nog één. Loop al vijf jaar met moordende rugpijn rond, maar ik ben nog maar 19 (dus heb je geen rugpijn) en mijn dokter vertelde me ook doodleuk dat het ook heel goed tussen mijn oren kon zitten hoor en dat ik het daardoor erger maakt.
Denk dat ik hem binnenkort voor de vierde keer hem maar eens een bezoekje ga brengen.