Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
patsur schreef:
dat is gewoon een huiskamer topic, dat gaat niet echt meer over wel of niet 's nachts wakker zijn geloof ik
Musetta schreef:Nee de Nachtbokkers is iets anders... ze zeggen het in hun beginpost al dat het niets met de nacht te maken heeft.
- omdat ik dacht dat er nachtbrakers zaten
maar dat was dus niet....
Quellian schreef:Als afleiding ben ik trouwens ook 's nachts gaan thuiswerken (paar avonden per week), werkt ook prima

Vind het gewoon zonde van m'n dag om 's nachts te slapen, voel me nu fitter dan ik me vanochtend voelde toen ik opstond... maar heb niet echt problemen om te gaan slapen ofzo.
Musetta schreef:Quellian schreef:Ik denk dat situaties (gebeurtenissen) voor een deel je persoonlijkheid vormen en daar dus mengen.
OK, daar overtref je mij![]()
Ik heb ooit een keer tot half 7 's ochtends geBokt... maar toen was ik echt een wrak, van middernacht al het wrak der wrakken...Wat is jullie record? (niet dat je er trots op mag zijn)

patsur schreef:record qua bokt laat posten of lang wakker blijven?
Dat laatste ligt bij mij op 5 dagen en 11 uren..
na 2 dagen zonder slaap hou ik het wel voor bekeken.
Vjestagirl schreef:Hee, leuk, nog meer nachtmensen!
Ik heb een zwaar ongewoon waak-slaap ritme, waardoor ik het liefste van 4 uur 's nachts tot een uurtje of 2 's middags slaap. Ik probeer wel vroeger naar bed te gaan, maar ik kan gewoon niet slapen...
Die zijn dan allemaal aan de arbeid.