Hele dag hongerig gevoel, komt door de pil?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Re: Hele dag hongerig gevoel, komt door de pil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 13:14

Dan moet je overstappen op een andere pil, overigens heb je dat dik worden zelf in de hand. Je kunt er ook voor kiezen om niet te eten, of een gezond tussendoortje te nemen Knipoog

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 17:02

Ik heb echt precies hetzelfde.. Nagelbijten / Gniffelen Ik denk dat het bij mij ook door de pil komt (ik gebruik Yasmin, maar daarbij schijnt het juist te zijn dat je eerder ervan afvalt. )

Ik heb de laatste tijd ook een onverzadigbare honger, in alles wat los en vast zit. Zelfs dingen waar ik normaal m'n neus voor ophaal. Clown

Ik ben zelf altijd erg dun geweest, dus het is niet zo erg dat ik nu wat aankom, wat meer vorm is beter dan zo'n vormeloze 'plank', maar het moet toch ook niet erger worden.. Nagelbijten / Gniffelen Plus, een constant hongergevoel is echt niet prettig.

Ik volg dit topic dus even, want ik heb zo'n vermoeden dat er geen pil bestaat waar je geen hongergevoel van krijgt. Koe

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 17:04

Ik denk dat het ook tussen je oren zit, ik heb zowel de Diane35 als de microgynon gehad en bij beide ben ik niet aangekomen en heb ik ook geen enorme vreetbuien gehad. Overigens komt het (nogmaals) door de hormoonhuishouding niet door je pil Knipoog

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-08 17:09

Kan toch ook per persoon verschillen ? Mijn moeder heeft het namelijk ook niet gehad.
Ik heb er nu ook al een paar dagen geen last van.