Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janinetjjj schreef:Ik kijk ook al een tijdje beetje rond, maar kun je dit vaker doen?
Ik bedoel, ik wil het nu wel opzich laten doen maar mocht ik ooit gaan trouwen,dan weer ofcourse
Marrepar schreef:Ik zou eerlijk gezegd niet zelf aan de gang gaan met zo'n bitje voor 's nachts. Dan gewoon professioneel laten doen..
Artemide schreef:Wat kost zo'n bitje gemiddeld dan bij de tandarts? Want ik veronderstel dat Monky27 het niet over een bitje heeft maar over een andere behandeling.
Marrepar schreef:Ik bedoel idd zo'n standaard bitje.
Ik had vorig jaar geinformeerd bij mijn tandarts en die zei dat het slechtste wat je kan doen is zelf beginnen te prutsen met die dingen.
Marrepar schreef:Ik heb woensdag een afspraak bij Pearly White.
Eerst een consult, en dan gaan we als het goed is een vervolgafspraak voor het bleken maken.
MISTRAL94 schreef:Zit een kern van waarheid in uiteraard al kun je het ook anders bekijken. Als je ergens anders heen gaat zal jou tandarts er niet aan verdienen dus tuurlijk zeggen ze dat het dan slecht is![]()
Ik heb een dode tand, die dus geel geworden is (zal uiteindelijk zwart/grijs worden) Het is de bedoeling dat de tandarts dit van binnenuit gaat bleken, dus dmv een wortelkanaalbehandeling ik stel het al uit sinds augustus vorig jaarDus ik ben benieuwd hoe mensen dit ervaren hebben.