TAnden laten bleken Ervaringen???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Re: TAnden laten bleken Ervaringen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:33

maar je moet het wel oplossen he in wat water

dubbie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 17:39

klopt als je in de zee zwemt een gelange tijd dan he (paar weken iedere dag een keer) worden je tanden ook iets witter.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:40

zie je dat het werkt Haha!

kler

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:43

ja dat zal best, maar lijkt me niet goed voor je tanden

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:46

ik denk het wel want zout is een natuurlijk product

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:53

Ik heb mijn tanden ook laten bleken aan de hand van zo'n bitje. Door een val is 1 van mijn voortanden dood, en die werd dus steeds geler, erg lelijk!
Iom mijn tadarts dus gaan bleken en het resultaat is heel aardig geworden. Er is nog wel iets kleurverschil, maar niet veel meer. Af en toe doe ik dat bitje nog een paar nachten in. Ik ben in ieder geval heel blij dat ik het heb laten doen!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 21:22

Ik ben zelf ook niet zo voor de huismiddeltjes, heb ook wel eens gelezen dat je citroensap over je tandenbortsel kan doen en het dan kan bleken, maar ik durf zoiets echt niet uit te proberen. Het zijn wel je tanden, iedereen ziet ze elke dag, wil ze graag mooi houden.

Ik wil mijn tanden graag laten bleken, ze zijn door medicijn gebruik geler geworden en dat vind ik erg jammer, dus ik ga binnenkort even met de tandarts overleggen. Vind het opzich heel griezelig om te laten doen, toch bang dat het mislukt ofzo, maar goed, ik moet eerst maar eens informeren, en dan maar kijken of ik het er voor over heb.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 21:24

ik wil het graag ook maar ik ben 15 en iemand vertelde me dat ze het pas deden als je 16 bent nu ja
ik wil het wel maar ik ben doodsbang van de tandarts

scham schaam Tong uitsteken

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 14:02

Ik kijk ook al een tijdje beetje rond, maar kun je dit vaker doen?
Ik bedoel, ik wil het nu wel opzich laten doen maar mocht ik ooit gaan trouwen, Clown dan weer ofcourse Sigaar

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 16:00

janinetjjj schreef:
Ik kijk ook al een tijdje beetje rond, maar kun je dit vaker doen?
Ik bedoel, ik wil het nu wel opzich laten doen maar mocht ik ooit gaan trouwen, Clown dan weer ofcourse Sigaar

ja, je kan dit vaker doen. als je het thuis doet in ieder geval, dan kun je gewoon weer een paar nachtjes met het bitje gaan slapen!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 17:00

voor het bitje moet je happen zeker? of is dat een standaart bitje? happen is altijd een drama bij mij, begin helemaal te kokhalzen enzo. maar goed, als dat wel moet heb ik het er wel voor over.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 17:11

heb ik ook
maar hoe ziet zo en bitje eruit en hoe voelt het in je emond

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:58

Ik zou eerlijk gezegd niet zelf aan de gang gaan met zo'n bitje voor 's nachts. Dan gewoon professioneel laten doen..

monky27Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 21:40

ik heb het laten doen en ik heb er meteen spijt van gehad. ten eerste pijnlijk!!! dit is echt geen grapje! de eerste dag is echt een ramp, zo heb ik het echt ervaren en anderhalf uur in die stoel ook. Kwa resultaat, knudde en het is blijft ook maar effies! heb het laten doen voor 250 euro bij een hele bekende en de enige waar ik het zou doen als ik jou was is de wit. Maar die ervaring heb ik niet. Zou er niet aan beginnen, tenzij je heeeele gele tanden hebt/

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 11:44

Marrepar schreef:
Ik zou eerlijk gezegd niet zelf aan de gang gaan met zo'n bitje voor 's nachts. Dan gewoon professioneel laten doen..

Bedoel je een standaart bitje, of een die de tandarts maakt?

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 19:54

Ik bedoel idd zo'n standaard bitje.
Ik had vorig jaar geinformeerd bij mijn tandarts en die zei dat het slechtste wat je kan doen is zelf beginnen te prutsen met die dingen.

Artemide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 20:19

Wat kost zo'n bitje gemiddeld dan bij de tandarts? Want ik veronderstel dat Monky27 het niet over een bitje heeft maar over een andere behandeling.

kler

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 23:26

Artemide schreef:
Wat kost zo'n bitje gemiddeld dan bij de tandarts? Want ik veronderstel dat Monky27 het niet over een bitje heeft maar over een andere behandeling.

400 euro bij de mijne

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 14:34

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 14:24

Marrepar schreef:
Ik bedoel idd zo'n standaard bitje.
Ik had vorig jaar geinformeerd bij mijn tandarts en die zei dat het slechtste wat je kan doen is zelf beginnen te prutsen met die dingen.

Zit een kern van waarheid in uiteraard al kun je het ook anders bekijken. Als je ergens anders heen gaat zal jou tandarts er niet aan verdienen dus tuurlijk zeggen ze dat het dan slecht is Bloos

Ik heb een dode tand, die dus geel geworden is (zal uiteindelijk zwart/grijs worden) Het is de bedoeling dat de tandarts dit van binnenuit gaat bleken, dus dmv een wortelkanaalbehandeling ik stel het al uit sinds augustus vorig jaar Vork Dus ik ben benieuwd hoe mensen dit ervaren hebben.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 19:57

Ik heb woensdag een afspraak bij Pearly White Haha!.
Eerst een consult, en dan gaan we als het goed is een vervolgafspraak voor het bleken maken Lachen.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 14:12

Marrepar schreef:
Ik heb woensdag een afspraak bij Pearly White Haha!.
Eerst een consult, en dan gaan we als het goed is een vervolgafspraak voor het bleken maken Lachen.

Super! Wil je ons op de hoogte houden?

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 19:00

MISTRAL94 schreef:
Zit een kern van waarheid in uiteraard al kun je het ook anders bekijken. Als je ergens anders heen gaat zal jou tandarts er niet aan verdienen dus tuurlijk zeggen ze dat het dan slecht is Bloos

Ik heb een dode tand, die dus geel geworden is (zal uiteindelijk zwart/grijs worden) Het is de bedoeling dat de tandarts dit van binnenuit gaat bleken, dus dmv een wortelkanaalbehandeling ik stel het al uit sinds augustus vorig jaar Vork Dus ik ben benieuwd hoe mensen dit ervaren hebben.

Bleken gebeurd niet d.m.v. een wortelkanaalbehandeling hoor Lachen Ik weet niet of er al een endo is gedaan of dat er nog een endo gedaan moet worden. Maar iig in beide gevallen gebeurt er vaak bij verkleuring van een medisch geval bleken van binnenuit. Er wordt een gaatje achter in de (bij voortanden) tand gemaakt d.m.v. waterstofperxide hierin te doen en dit meerdere keren te herhalen bleekt de tand dus geheel vanuit binnen. En niet alleen de buitkant waardoor er stuk sneller weer kans is op verkleuring.