Moe, gestresst en nergens zin in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lika93

Re: Moe, gestresst en nergens zin in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 20:01

Juul schreef:
De laatste paar weken ben ik doodmoe, heb ik vaak hoofdpijn, ben ik gestresst (merk ik aan m'n nek en rug die helemaal vast zitten) en heb ik nergens zin in.. Als ik 's ochtends wakker word, ook in het weekend, blijf ik het liefste in m'n bed liggen. Van alles wat ik moet doen word ik gestresst. Waar het door komt? Ik heb geen idee.. M'n moeder zegt ook steeds dat ik chagrijnig ben en ik merk ook zelf dat ik niet veel nodig heb om een deur dicht te slaan of te gaan schelden.. Weet iemand hier iets tegen of zijn er mensen die iets soortgelijks hebben?

2 zielen 1 gedachten.
Heb hier ook al een paar weken last van! Verdrietig

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 20:08

Misschien komt het wel door gebrek aan 'leuke' activiteiten, behalve je paard is alles wat je doet 'verplicht' (in zekere zin) en uit je verhaal maak ik op dat koken niet je hobby is maar dat je het echt doet om gezond te eten. Misschien krijg je wat meer energie door een sport erbij te doen, voor 1x in de week, of misschien naar de sportschool? of misschien hou je wel van lezen? Trek dan een uurtje -bijvoorbeeld na het eten- uit om lekker te gaan zitten lezen? ik noem maar wat hoor.

Ikzelf werk 32 uur per week, ga 1 dag in de week naar school heb een eigen paard waar ik 2x per dag naar toe ga en die ik ook actief train, dan sport ik ook nog eens 3x per week in de sportschool en daarnaast zie ik ook graag mijn vrienden, heb een vriend die aandacht wil, en toch sta ik iedere morgen uitgerust op Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 20:14

Sportschool heb ik ook niet echt geld voor. Nagelbijten / Gniffelen Zou het wel willen opzich.. In de zomer ga ik vaak een rondje rennen buiten 's avonds maar met dit weer zie ik dat echt niet zitten. Verder heb ik ook een vriend, vrienden zie ik regelmatig. Lachen Maar tja, ik weet niet.. misschien zie ik dingen te snel als verplichting..

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 22:19

ik heb het ook wel..
vooral geen zin in rijden eigelijk,
terwijl ik daar normaal juist super zin in heb!

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 22:20

Jeetje Loesje88..
Kun jij mij dan eens uitleggen hoe je dat allemaal doet?

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 22:44

Ik herken het ook.. Moet 5 dagen per week naar school, zit op een gymnasium, 4e klas, dus dat is echt al heel zwaar. Verder hockey ik 4x in de week, heb 1x in de week muziekles, 1x in de week paardrijden, sociale contacten die onderhouden moeten worden, en bergen hw. Ik hou me wel staande,m aar of ik het fijn vind.. Nee.

Edit: Ohja, en dan fiets ik ook nog 5x per week heen en terug naar school, wat ook 3kwartier heen en 3kwartier terug is Nagelbijten / Gniffelen