Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura24 schreef:Sinds ik weer ontbijt ben ik juist 7 kilo afgevallen(moet je uiteraard niet toe gaan geven aan de vreetbuien
)
Natasja91 schreef:TS: wat noem jij de motor van het lichaam?
phaser schreef:Als je enkel ontbijtgranen eet, is dit binnen het uur uit je systeem.
Je haalt niet genoeg energie uit deze zaken.
Melk op zich ben ik al tegen, het ontkalkt je lichaam en niemand weet het...
Ontbijtgranen bevatten heel weinig voedingsmiddelen...
phaser schreef:Als je enkel ontbijtgranen eet, is dit binnen het uur uit je systeem.
Wendy schreef:phaser schreef:Als je enkel ontbijtgranen eet, is dit binnen het uur uit je systeem.
Sorry, maar je maakt mij echt niet wijs dat mijn brinta binnen een uur verteerd is.
phaser schreef:Lees mijn bericht dan goed
Ik bedoelde niet de vertering maar wel de energie-toevoer voor je lichaam.
Vertering duurt sowieso langer. Maar lang blijft dit zeker niet energie voorzien.
darkmoona schreef:pfoee weer een zorg minder in deze wereld
achja, ik ben niet zo van alle gezondsheidregeltjes
Sonja Bakker zegt: eet veel fruit dat is goed voor je, maar even later hoor ik op tv van meneer de tandarts dat je je uit moet kijken met fruit want dat tast je tanden aan
Ook dat van ontbijten geloof ik niet.
's ochtends eet ik niets, teminste niet thuis.
simpelweg omdat ik gewoon 'sochtends niet kan eten, ik heb geen honger en krijg geen hap door mijn keelmijn eerste broodje eet ik altijd stiekem tijdens het eerste lessuur op school
en ik moet zeggen dit wil perfect
ik heb geen last van motors die niet werken of andere dingetjes waarmee we tegenwoordig in onze "alles-moet-zo-gezond-mogelijk-maatschapij" mee worden bang gemaakt
darkmoona schreef:achja, ik ben niet zo van alle gezondsheidregeltjes
Sonja Bakker zegt: eet veel fruit dat is goed voor je, maar even later hoor ik op tv van meneer de tandarts dat je je uit moet kijken met fruit want dat tast je tanden aan