Eruit is heel kort vrij hevig, maar zo snel voorbij dat het geen naam mag hebben

Bij mij kwam de pijn overigens ook door de pijnstiller heen, probeer straks toch echt wat rust te houden, beetje lief voor jezelf kan nooit kwaad.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zorro schreef:Nou ja, de titel zegt het al, ik heb dinsdag een spiraaltje laten plaatsen, maar ik blijf (bij vlagen hele hevige) buikpijn houden en voel me heel zwak, heb steeds het idee dat ik flauw kan vallen. Nou is het natuurlijk nog maar 2 dagen geleden, dus misschien wil ik wel te vlug. Heb al op internet gekeken maar kan niet echt iets vinden over hoe de dagen erna horen of kunnen verlopen. Dus ik heb hoop dat er bokkers zijn die dit weten!
Om nou gelijk de dokter te bellen vind ik wat overdreven, maar dit is wel vervelend. De arts die hem geplaatst heeft zei dat ik alleen de eerste dag pijn zou hebben maar dat het daarna snel afnam. Ik heb echter nog steeds behoorlijke buikpijn en soms zo hevig dat ik even niet weet waar ik het zoeken moet.. Pijnstillers werken simpelweg niet, ik merk geen enkel verschil, niet bij de alive die de arts aanraadde, en zelfs niet bij van die bruis dingen van 600 mg, terwijl die mij normaal gesproken echt er heel snel weer boven op hebben.
Wie weet of dit normaal is, en vooral wanneer het beter kan gaan? Bedankt alvast!
dimmelim schreef:Dat naderhand met een echo controleren hadden ze bij mij ook gedaan, alleen wel door een arts-assistent en die heeft op dat moment niet gezien dat hij toch echt niet goed zat.
Kun je de draadjes wel gewoon voelen? Dat zou een goed teken zijn. Maar laat als je klachten echt heel erg zijn en langer aanhouden wel even checken hoor, als ik eerder was gegaan had dat me weken pijn en een operatie met narcose gescheeld. Overigens heb ik 2 kinderen gekregen voordat ik het spiraaltje liet plaatsen.
Breghje schreef:Ik ben nu aan mijn tweede bezig, de eerste laten plaatsen een paar maanden na de geboorte van mijn kind, en ik wil niet anders meer! Plaatsen doet bijna geen pijn na een bevalling omdat een en ander al "wat opgerekt is"door je kind. Als je nog niet gebaard hebt kan het idd heel erg heftig zijn. Maar de paar dagen pijn die ik ervan heb gehad, wegen voor mij niet op tegen de enorme vrijheid die ik ervan heb!
Storm76 schreef:Lieve Rock, laat je niet afschrikken, de pijn is echt wel te doen, het is niet te vergelijken met een bevalling en je gaat er niet dood van. Over tandartsen gaan ook altijd de wildste verhalen.
Neem van te voor 2 ibrofen in en plan niks voor die avond en de dag erna. Kruip lekker met een kruikje tegen je buik op de bank en trek je kniën op. Filmpje aan en lekker op tijd je bed in, dan is het prima vol te houden.
miranda85 schreef:hoe is het eruit laten halen? veel minder pijn als het laten plaatsen?
Rock schreef:Ik heb komende dinsdag een afspraak staan voor een spiraaltje. Ook ik hoor veel verhalen over flauwvallen en zo, dus ik ben doodsbang. Het zal wel schelen dat ik al drie kinderen heb gehad, maar toch...
Het is dat ik geen andere keuze heb...