Eigenschappen hersenschudding?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Eigenschappen hersenschudding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 23:14

o ja dat klopt wel, ik was pas dag 2 naar de dokter gegaan, vandaar Tong uitsteken

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 23:15

Door door te blijven lopen met een hersenschudding kan je chronische hoofpijnen houden!
Ik zou er dus maar wel even mee naar de dokter gaan, want daar word je echt niet vrolijk van !
En misschien heeft hij iets aan zijn nek overgehouden door de klap ? Het is het wel even waard om na te laten checken.

Ik ben een aantal weken geleden van een paard af gevallen. Dacht ook dat het allemaal wel mee viel, maar ik werd helemaal stijf en had continu hoofdpijnen. Na een paar dagen toch maar even naar de dokter gegaan, omdat ik alleen maar plat lag. Hersenschudding, gekneusde nek en bij mijn atlas zit het niet helemaal goed. Direct voor foto's etc gegaan, en ik zit nu nog thuis Verdrietig Viel dus niet echt mee Knipoog

Een hersenschudding moet je nooit onderschatten. Symptonen ( van de hersenschudding ) bij mij zijn; licht in je hoofd, duizelig, hoofpijnen, vermoeid. Hoofdpijnen worden ook erger als je ook maar iets doet.

Sterkte !

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 23:21

Das ook niet zo handig Welshcobfan Clown

Het wekadvies (elke 2 uur wakker maken) geldt ook alleen maar voor de eerste 24 uur trouwens.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 23:23

hahaha ik was net zoals haar vriend: doorgaan tot het niet meer ging Tong uitsteken ben gewoon naar paard gegaan etc. Totdat ik daar onderuit ging Clown Dag later zei de dokter: hersenschudding Clown
(heb 2 dagen de pijn en misselijkheid afgedaan als: normale reactie Clown) Een weekje rustig aan doen, heeft wonderen gedaan!

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 23:26

Lekker dan!
Ik had `mazzel` dat ik een bloedende hoofdwond had en wel naar de dokter moest. (klap van steigerend paard gehad, 2 hechtingen) en ik had geen hersenschudding. Raar maar waar, maar wel die info meegekregen.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 10:05

Eefke85 schreef:
tegen mij is gezegd de eerste 24 uur geen pillen om de reden die ik net heb gegeven.
Mijn broertje is eens van de trap gevallen en met zn kop op een stenen vloer gedonderd. Hij had toen een zware hersenschudding en kreeg direct paracetamol in het ziekenhuis.. Die arts zei dat paracetamol gewoon gegeven mag worden? Verder inderdaad om de zoveel uur kijken of hij bij is, maar als hij nu nog gewoon aan het werk is dan valt het misschien nog wat mee. Lachen

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 10:45

Is hij buiten bewustzijn geweest en zo ja, hoe lang?

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 10:54

Ik ben 3 jr geleden van mijn paard gevallen. Had een behoorlijke hersenschudding. maar ik heb niet overgegeven. Had wel een gat in mijn geheugen van 3 dagen en had enorme hoofdpijn. In het ziekenhuis hebben ze me de hele nacht elk uur wakker gemaakt met een lampje en na een dag mocht ik naar huis. Moest wel bedrust nemen.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-08 17:20

Hij is niet buiten bewustzijn geweest, maar heeft wel een moment gehad dat hij even moest zitten om alles weer op een rijtje te krijgen. Hij is wel gaan werken vandaag; gelukkig met een collega mee gereden vanmorgen, vanmiddag ging het allemaal weer stukje beter. Hij is nog wel duizelig en heeft hoofdpijn. Morgen ga ik met hem mee op de vrachtwagen, kan ik ook mooi oogje in het zeil houden. Knipoog Lachen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 20:30

Dan heeft hij enorme mazzel gehad! Lachen