Sodeletuut schreef:terorita schreef:miss kan ze de dokter ff bellen
nee want haar mobiel is gestolen
Hahaha.. Sorry, maar ik vind dit toch wel te erg.
Enne, als je geen reacties wil, open dan niet voor elk hondsgez*ik een topic..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sodeletuut schreef:bokt is een forum dat open is voor iedereen, dus ik mag best reageren
virgin_lady schreef:Ik kan toch moeilijk gewoon naar het ziekenhuis bellen. De dokter zit er niet meer.
Heb er nu gaas op met jodium. Maar door het gaas komt dus nog steeds bloed.
virgin_lady schreef:Ik kan toch moeilijk gewoon naar het ziekenhuis bellen. De dokter zit er niet meer.
CleovG schreef:Waarom moet er nou zo banketstaaf gedaan worden? De een plaats nou eenmaal meer van haar leven op bokt dan de ander maar om dan maar meteen te zeggen dat ze liegt, kom op zeg!
Ik zou even langs de piercer gaan, die weet vast wel wat je moet doen.
Pradaatje schreef:Misschien is dr fiets ook gepikt door haar vriendin?
minkie schreef:CleovG schreef:Waarom moet er nou zo banketstaaf gedaan worden? De een plaats nou eenmaal meer van haar leven op bokt dan de ander maar om dan maar meteen te zeggen dat ze liegt, kom op zeg!
een piercer heeft geen verstand van open wonden denk ik. dan had hij wel arts geworden.
minkie schreef:CleovG schreef:Waarom moet er nou zo banketstaaf gedaan worden? De een plaats nou eenmaal meer van haar leven op bokt dan de ander maar om dan maar meteen te zeggen dat ze liegt, kom op zeg!
een piercer heeft geen verstand van open wonden denk ik. dan had hij wel arts geworden.
IcePrincess schreef:virgin_lady schreef:Ik kan toch moeilijk gewoon naar het ziekenhuis bellen. De dokter zit er niet meer.
Is dat niet gewoon de jodium?
Sunrise19 schreef:Ik kan het weten dat ze die hebbenHeb er namelijk al een keer heen gemoeten 's nachts
Helaas alst niet ernstig is heb je ook een huisartsenpost en een spoedlijn.. En die is gewoon wel altijd open
lorelei schreef:Sunrise19 schreef:Ik kan het weten dat ze die hebbenHeb er namelijk al een keer heen gemoeten 's nachts
Helaas alst niet ernstig is heb je ook een huisartsenpost en een spoedlijn.. En die is gewoon wel altijd open
maar moeilijk bereikbaar zonder telefoon